HTC Fan Clup

hottyboy

Üye
htc touch 2 kullanıyorum süper bi cihaz herkese tavsiye iphone da neymiş
 
Merhabalar, ben de HD2 kullanıcısı olarak cihazı kesinlikle tavsiye ediyorum. GPS, Wi-Fi Router, 5 mp kamera en belirgin özellikleri fakat cihazda hergün yeni birşey keşfediyorum. Metal dedectore kadar yükleyebildiğim telefonumdan cok memnunum fakat marketplaceden şikayetçiyim çünkü yetersiz ve gereksiz uygulamalar mevcut. G-Sensor kusursuz çalışıyor. Eğer I-Phone ile kıyaslamaya kalkarsanız HD2'nin daha doğrusu Windows Mobile'ın kişiselleştirilebilir oluğunu göz önünde bulundurun derim.
 
hd 2 aldim gercekte harika bir cihaz tek sikintisi donma yapiyor bazen
 

grakif

Üye
Arkadaşlar selam,htc hd 2 havadurumu demosunu kapatmak istiyorum.
geçen kapattım ama gerçekden nasıl kapattığımı hatırlamıyorum,yardımcı olabilecek arkadaş var mı?

--------------- Ekleme ---------------

hava durumu demosunu nasıl kapatırım ?yardım lütfen!!!
 
desire aldım gps prog arıyorum
 

talebe10

Üye
Meraba arkadaşlar bende touch viva var 6.1 işletim sistemi bunu bir türlü türkçeleştiremedim yardımcı olurmusunuz şimdiden teşekkürler
 
htc tattoo kullanıyorum android 1,6 işletim sistemi var bence wm den daha iyi çok hızlı telefon için söylenecek fazla bişi yok kalite bir alet ama ben bluetooth ile alım ve gönderim yapamadım o ayrı
 
hd2 icin hangi hafiza kartini onerirsiniz
 

sworn

Üye
Touch pro 2 forever
 

sfkcbn

Üye
arkadaslar bende htc herm200 var ama turkce dil secenegı yok bunu turkce yapma olanagımız varmı???
 

ersoy_57

Üye
Arkadaşlar bende htc touch 3g siparişi verdim heyecanla bekliyorum çoğu baktığım yer ve forumlarda güzel cevaplar alıyorum geldiğindede görüşlerimi bildiririm....
 
arkadaslar herkese merhablar . Kullandigm htc p3450 model telefonumda acilma sorunu yasiyorum . bazen telefonu actigimda normal aciliyor fakat daha sonra kendi kendine kapaniyor , bazen acildigi zaman ekrani kitleme tusuna bastigimda telefon tamamen kitleniyor ve kapatiyor kendini , bazen de hic acilmiyor . Benim dusuncem bataryasindan dir diye dusunerek bugun yeni bi batarya satin aldim ama ayni problemler devam ediyor. Bu arada telefon rusyadan alinmistir . Ne yapamam gerektigini yada problemin ne oldugu hakkinda dusuncesini soyliycek herkese simdiden tesekurler.
 

KFYG

Üye
Arkadaşlar ben htc hd2 kullanıyorum. Bu telefon için indirebileceğim bir Kuran programı var mı? Yani telefonda arapça okumak için... İnternette araştırmadığım yer kalmadı yardımcı olursanız sevinirim.
 

haykoq

Üye
htc tattoo nasıl telefon sizce?
bu arada htcnin apple store gibi android marketi var ve bu android market apple storeyi aratmıyor mükemmel programlar var ama aramak lazım

--------------- Ekleme ---------------

lütfen yardım htc tattoo nasıl tel????
 
Arkadaşlar,tel in wi fi özelliği var ama internete nasıl girilir,ne tür ayarlar yapılır çözemedim,yardımcı olursanz sevinirim,teşekkürler ..
 

haykoq

Üye
htc tattoo yeni aldım wi-fi bağlanmıyor ne yapmam lazım
 

canart

Üye
başlat -setting-iletişim-wi-fi yi aç konumuna getir

--------------- Ekleme ---------------

başlat -setting-iletişim-wi-fi yi aç konumuna getir
 
gençler bende yeni hd aldım çok memnunum fakat rom update programı nerden çıkıyor içinden çıkan cd de bulamadım nerde update programı bulamıyorum nasıl bulacam yardımcı olursanız çok sevinirim
 
gençler bende yeni hd aldım çok memnunum fakat rom update programı nerden çıkıyor içinden çıkan cd de bulamadım nerde update programı bulamıyorum nasıl bulacam yardımcı olursanız çok sevinirim

resmi sitede rom güncellemeleri mevcut

 
vallaha iyi olur birazdaha satıcam telefonu ya