Merhabalar, ben de HD2 kullanıcısı olarak cihazı kesinlikle tavsiye ediyorum. GPS, Wi-Fi Router, 5 mp kamera en belirgin özellikleri fakat cihazda hergün yeni birşey keşfediyorum. Metal dedectore kadar yükleyebildiğim telefonumdan cok memnunum fakat marketplaceden şikayetçiyim çünkü yetersiz ve gereksiz uygulamalar mevcut. G-Sensor kusursuz çalışıyor. Eğer I-Phone ile kıyaslamaya kalkarsanız HD2'nin daha doğrusu Windows Mobile'ın kişiselleştirilebilir oluğunu göz önünde bulundurun derim.
Arkadaşlar selam,htc hd 2 havadurumu demosunu kapatmak istiyorum.
geçen kapattım ama gerçekden nasıl kapattığımı hatırlamıyorum,yardımcı olabilecek arkadaş var mı?
--------------- Ekleme ---------------
hava durumu demosunu nasıl kapatırım ?yardım lütfen!!!
htc tattoo kullanıyorum android 1,6 işletim sistemi var bence wm den daha iyi çok hızlı telefon için söylenecek fazla bişi yok kalite bir alet ama ben bluetooth ile alım ve gönderim yapamadım o ayrı
Arkadaşlar bende htc touch 3g siparişi verdim heyecanla bekliyorum çoğu baktığım yer ve forumlarda güzel cevaplar alıyorum geldiğindede görüşlerimi bildiririm....
arkadaslar herkese merhablar . Kullandigm htc p3450 model telefonumda acilma sorunu yasiyorum . bazen telefonu actigimda normal aciliyor fakat daha sonra kendi kendine kapaniyor , bazen acildigi zaman ekrani kitleme tusuna bastigimda telefon tamamen kitleniyor ve kapatiyor kendini , bazen de hic acilmiyor . Benim dusuncem bataryasindan dir diye dusunerek bugun yeni bi batarya satin aldim ama ayni problemler devam ediyor. Bu arada telefon rusyadan alinmistir . Ne yapamam gerektigini yada problemin ne oldugu hakkinda dusuncesini soyliycek herkese simdiden tesekurler.
Arkadaşlar ben htc hd2 kullanıyorum. Bu telefon için indirebileceğim bir Kuran programı var mı? Yani telefonda arapça okumak için... İnternette araştırmadığım yer kalmadı yardımcı olursanız sevinirim.
htc tattoo nasıl telefon sizce?
bu arada htcnin apple store gibi android marketi var ve bu android market apple storeyi aratmıyor mükemmel programlar var ama aramak lazım
gençler bende yeni hd aldım çok memnunum fakat rom update programı nerden çıkıyor içinden çıkan cd de bulamadım nerde update programı bulamıyorum nasıl bulacam yardımcı olursanız çok sevinirim
gençler bende yeni hd aldım çok memnunum fakat rom update programı nerden çıkıyor içinden çıkan cd de bulamadım nerde update programı bulamıyorum nasıl bulacam yardımcı olursanız çok sevinirim