Merhaba arkadaşlar. Yaklaşık 3 ay önce yurtdışından HTC Evo 3d aldım.Yalnız 10 gündür telefonun ekranında problem var.
1- Ekran kilitli olduğu zaman kilit halkası kendi kendine işlem yapmaya çalışıyor.
2- Menü açık olduğunda özellikle telefon kısmının hizasında hangi program varsa onu çalıştırıyor.
3- Klavye açık olduğunda özellikle alt kısımdaki tuşlara otomatik kout veriyor.
Lütfen konu ile ilgisi olan yardımcı olabilirmi. Ayrıca bildiğim kadarıyla dokunmatik ekranların termal özelliği var. Soğuk havalardan etkilenmiş olabilir mi? (sadece bir teori)