HTC ELATİON geliyor

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
wp8 li telefon denince nokia dan başkasını düşünemiyorum.
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
tek artısı çipseti 920 den..
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi

ben de gordum editor yazisi vardi bu cihaz neden fakedir diye madde madde siralamişlar bakalim iki gun kaldi cikar ortaya.
 

amcalu1

Üye
Inşallah kamerasi falan da guzel olur
 
Bana kalırsa 19 eylülde tanıtılırsa HTC çok büyük bir avantaj sağlar.19 eylülde tanıtılırsa benim gibi 4 çekirdekli Lumia'ları bekleyen bir çok kişi Nokia'yı beklemeyip bu cihazı alacaktır.İnşallah 19 eylül gibi erken bir zamanda tanıtılmaz sene sonunda ya da 2013 başında tanıtılırda bende heyecanıma yenik düşmem ve 4 çekirdekli modeli beklerim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...