HTC Desire Z kullananlar buraya ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ediz96

ediz96

Üye
    Konu Sahibi
HTC Desire Z kullananlar buraya ?
HTC desire Z almayı düşünüyorum bu telefon ile android in tüm imkanlarından yararlanabilir miyin oyunlar olsun uygulamalar olsun önerirmisiniz ve size göre telefonunun +ları ve - leri nelerdir ?
 

ssaltun

Üye
Yaklaşık 1 aydır bu telefonu kullanıyorum gayet guzel ve hızlı bir telefon bunun yanı sıra yabancı kaynaklarda oldukca fazla destek ve hack islemi var android markette oldukça fazla uygulamayı destekliyor desteklemediği uygulamalar sadece on deki kamerası bulunmadığı için on kamerayı kullanan uygulamalı desteklemiyor birde artık 1 ghz uzeri sistem gereksinimi isteyen uygulamalar cıkmaya basladı bana sadece 1 oyunda denk geldi şu ana kadar bunun dışında butun uygulamarı destekliyor fiziki anlamda ise telefon biraz ağır :( ama bununda bir artısı telefonu unutamıyorsunuz mutlaka bir boşluk hissediyorsunuz :D ve birde alt klavye mekanızması biraz can sıkabiliyor gece yatarken kullanmak isterseniz baş parmaklarınız ile mekanızmayı kilitlemeniz gerekiyor bunlar haricinde oldukça karizmatik bir telefon dış yapısı metalik ve insana sağlamlık hissi veriyor aynı zamanda kamerası da oldukça başarılı gps de oldukca hızlı birşekilde yer konumunu buluyor zaten telefon tek başına hiçbirşey ifade etmiyor Android uygulamaları sayesinde telofon oldukça hoş özellikler kazana biliyor. Yurt dışı kaynaklı bir sitede işlemcisinin 1.9 a kadar overclock yapıldığı soyleniyor fakat denemedim link'i
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt