triyaki43
Üye
Htc desire hd şebeke komple gitti
Meraba arkadaşlar bulunduğum mevkide hatlar çok çekmediği için telefonu hep gsm modunda kullanıyorum dün telefonumu pc ye modem olarak bağlamak istedim edge modunda bağlantı zayıf olduğu için GSM/WCDMA otomatik olarak ayarladım ve telefonun anten kapağını çıkartıp anten uçlarına uzun bir telle temas sağladım ve 3g modu çekmeye başladı biraz kullandıktan sonra şebeke komple gitti fabrika ayarlarına geri döndüm başka simkart taktım olmadı şebeke aradığımda şebeke ararken hata yazısı çıkıyor servise göndermeden yapılabilecek bişey varsa tavsiyelerinizi bekliyorum acil.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
