Htc desire hd şebeke komple gitti

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
triyaki43

triyaki43

Üye
    Konu Sahibi
Htc desire hd şebeke komple gitti
Meraba arkadaşlar bulunduğum mevkide hatlar çok çekmediği için telefonu hep gsm modunda kullanıyorum dün telefonumu pc ye modem olarak bağlamak istedim edge modunda bağlantı zayıf olduğu için GSM/WCDMA otomatik olarak ayarladım ve telefonun anten kapağını çıkartıp anten uçlarına uzun bir telle temas sağladım ve 3g modu çekmeye başladı biraz kullandıktan sonra şebeke komple gitti fabrika ayarlarına geri döndüm başka simkart taktım olmadı şebeke aradığımda şebeke ararken hata yazısı çıkıyor servise göndermeden yapılabilecek bişey varsa tavsiyelerinizi bekliyorum acil.

 


hotlock

hotlock

Üye
desire hd nin anteni alt kapağındadır onu çıkarırsan zaten çekmez anten kısmını zedelemiş olabilrsn. yada farklı bir radio rom yükleyip tekrar dene.
 
triyaki43

triyaki43

Üye
    Konu Sahibi
Nasıl bir radio rom yüklemem gerekiyo rastgele yükleyipte iyice bozmıyayım telefonu
 

femtv

Üye
bilgisayar bozmüs olabilir
 
triyaki43

triyaki43

Üye
    Konu Sahibi
Bilgisayarla alakalı değil kardeşim bişey yüklemeden kaynaklı değil
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt