Telefon Tavsiyesi HTC Desire HD mi.?. Sony Ericsson Arc mi.?. Yardım Lütfen.!!!.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kLaoustRe

Üye
    Konu Sahibi
HTC Desire HD mi.?. Sony Ericsson Arc mi.?. Yardım Lütfen.!!!.
Merhaba arkadaşlar HTC desire HD ve Sony Ericsson Arc arasında terettütde kaldım ve en sonunda HTC yi almaya karar verdim yarın getirecek bi telefon bayii fakat hala kararsız kaldım sizce iyi bi tercih mi yaptım.. Değişme ihtimalim var hala yardım larınızı bekliyorum... Şimdiden teşekkürler..
 


tempestshine

tempestshine

Üye




Bunları biraz incele bilgi sahibi ol ve karar ver.Sonuçta telefonu sen alıcaksın biz değil.kullanıcak olan da sensin :oke:

----------Eklendi @ 20:47:52 ---------- Yazıldı @ 20:44:59 ----------





HTC Desire Hd genel tanıtım ve Samsung Galaxy S II ile karşılaştırılması :oke:
 
woldemor

woldemor

Üye
[h=1]Samsung Galaxy S II öneririm.[/h]
 
woldemor

woldemor

Üye
Araalarında ki fiyat farkı çok .s

HTC desire HD ve Sony Ericsson Arc'ın fiyatlarını bilmiyorum. Ama Samsung Galaxy S II Avea da 1600 lira olması lazım. Ben açılmamış kutu aldım. Adamın bir tanesi satmak zorunda kalmıştı. Şansıma öyle geldi. 1300 liraya taksitle falan 1440 liradan aldım Aveadan. Tam olarak diğerlerinin fiyatlarını söyler misin ?
 
  • Beğen
Tepkiler: kLaoustRe
61semih

61semih

Üye
bu ıkısı arasında arc bence.nekadar htc yı sevsemde arc çok şık teefon
 

kLaoustRe

Üye
    Konu Sahibi
HTC desire HD ve Sony Ericsson Arc'ın fiyatlarını bilmiyorum. Ama Samsung Galaxy S II Avea da 1600 lira olması lazım. Ben açılmamış kutu aldım. Adamın bir tanesi satmak zorunda kalmıştı. Şansıma öyle geldi. 1300 liraya taksitle falan 1440 liradan aldım Aveadan. Tam olarak diğerlerinin fiyatlarını söyler misin ?

Htc Desire HD yi 1150 tl ye anlaştım Sony Ericsson Xperia Arc da 1250 tl
 
tempestshine

tempestshine

Üye
htc desire hd bence daha iyi
 
woldemor

woldemor

Üye
Htc Desire HD yi 1150 tl ye anlaştım Sony Ericsson Xperia Arc da 1250 tl

Alabiliyosan Galaxy S II. Evet fiyat farkı var ama değer yani. Ama ikisi arasında kaldıysan Xperia Arc diyebilirim. Bir de youtube den karşılaştırma videolarına bak.

bak burda ARc s ile Htc nin kıyaslaması var.

Sanırım sen Arc s değil arc diyosun o zaman da burası :
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt