HTC Desire HD hakkında açıklama

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
EroL

EroL

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
HTC Desire HD hakkında açıklama
HTC Desire HD modelinin Android 4.0 Ice Cream Sandwich güncellemesi almaması ile ilgili açıklama yapan HTC Türkiye'nin duyurusu aynen şu şekilde:


HTC Desire HD modelimiz için Android 4.0 yazılım güncellemesi yayınlamama kararımız hakkında tüm geri bildirimleri alıyoruz ve bu kararımızın tartışılır olmasını tamamen anlıyoruz.

Bu kararın ardındaki gerekçelerle ilgili daha fazla bilgi vermek gerekirse; HTC Desire HD’nin bölümlenmiş belleğe sahip olması ve Android 4.0’ın boyutlarının daha yüksek olması sebebiyle güncellemenin yüklenmesi için cihaz belleğinin yeniden bölümlenmesi ve kişisel verilerin üzerine yazılması gerekmektedir.

Teknik olarak ileri düzeydeki kullanıcılarımız için bu çözüm kabul edilebilir olmakla birlikte büyük çoğunluk için böyle değildir. İkinci bir çözüm yolu olarak yazılım paketinin boyutlarını küçültmeyi de değerlendirdik, ancak bu durumda da kullanıcılarımızın hali hazırda kullanmakta olduğu özellikler ve fonksiyonların etkilenmesi kaçınılmaz olacaktı. Güncelleme yüklenebilse dahi kullanıcı deneyimini olumsuz yönde etkileyeceğine inandığımız diğer teknik kısıtlamalar ortaya çıkmaktadır.

Biz bir yazılım güncellemesinin her zaman kullanıcı deneyimini iyileştirmesi gerektiğine inanıyoruz ve her zaman güncellemeleri bu kritere göre değerlendiriyoruz. Bu kararımızdan doğan hayal kırıklığının fazlasıyla farkında olduğumuz halde, güncellemeyi yayınlamanın kullanıcı deneyimine çok daha fazla etkisi olacağına inandığımız için bu kararı almış bulunmaktayız.

Bu değişikliğin daha önce yayınladığımız güncelleme takvimi açıklamalarımızı değiştirmek anlamına geldiğinin farkındayız ve bunun için gerçekten çok üzgünüz.

 


doctorrr

doctorrr

Üye
:hmmm :spr :tşk:
 

salihaksoylu

Üye
Güncellenmeme sırası desire s te galiba hala güncelleme gelmediğine göre ????
 
adı lazım değil

adı lazım değil

Üye
ama bir daha güncelleme gelmeyecek diye bişi de yok htc dedi yani 2.3.6 ya güncellenicek
 
abandonware

abandonware

Üye
ama bir daha güncelleme gelmeyecek diye bişi de yok htc dedi yani 2.3.6 ya güncellenicek



olabilir.

- - - Eklendi - - -

bu arada htc nin eski logosunu koymuşsunuz, hem logo değişti hemde "smart mobility" sloganı "quietly brilliant" oldu :)
 
DreaMagiC

DreaMagiC

Üye
:tşk:
 
abandonware

abandonware

Üye
bu arda zannedersen tam hatırlamıyorum ama gerçektende 2.3.6 ya güncellenecekmiş.
 
gunesinoglu

gunesinoglu

Üye
Değerli arkadaşlar, şu anda htc DesireHD cihazını kullanan birisiyim ve piyasada bu cihazı android 4.0.3 ve sense 4 ile kullanan arkadaşlar olduğunu duydum, firma açıklamasını pek anladığımı söyleyemeyeceğim(( yalnız şu anda piyasada mağazalarda sıfır satılan DesireHD cihazlarda android 2.3.6 sense 3 ile piyasaya sürülmüş durumda, benim anlamak istediğim kullanmış olduğum DesireHD cihaza android 4 ve sense 4 sorunsuz olarak yükleme yapıp yapamayaçağım
 
DreaMagiC

DreaMagiC

Üye
Değerli arkadaşlar, şu anda htc DesireHD cihazını kullanan birisiyim ve piyasada bu cihazı android 4.0.3 ve sense 4 ile kullanan arkadaşlar olduğunu duydum, firma açıklamasını pek anladığımı söyleyemeyeceğim(( yalnız şu anda piyasada mağazalarda sıfır satılan DesireHD cihazlarda android 2.3.6 sense 3 ile piyasaya sürülmüş durumda, benim anlamak istediğim kullanmış olduğum DesireHD cihaza android 4 ve sense 4 sorunsuz olarak yükleme yapıp yapamayaçağım
Resmi olmayan modifike işlemlerle yükleyebilirsiniz. Eğer garantisi varsa bu işlemleri yaptıktan sonra garanti dışı kalabilir cihaz. Bu işlemleri yaparken yanınızda bu işlemleri yapmış biri olursa sizin için daha iyi olur. Arama yerine Desire HD Rom yükleme derseniz çoğu siteden nasıl yapacağınıza dair bilgiler bulmanız mümkün.
 
system32dll

system32dll

Üye
Ya gençlik nedir sizin bu desire hd den çektiğiniz kaç aydır ıcs güncellemesini bekliyosunuz buna değmez bence bitan cynogen mod rom kurun olsun bitsin :D
 
  • Beğen
Tepkiler: DreaMagiC
gunesinoglu

gunesinoglu

Üye
Ya gençlik nedir sizin bu desire hd den çektiğiniz kaç aydır ıcs güncellemesini bekliyosunuz buna değmez bence bitan cynogen mod rom kurun olsun bitsin :D

Onu kurunca arada ne gibi fark oluşacak?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt