htc 8s Uygulama yorum

    Konu Sahibi
htc 8s Uygulama yorum
evet arkadaşlar yenı bır sorum olacak sızlere 8s htc wp8 kullanıcısıyım [ hermesajdada bunu gururla belırtıyorum ]

uygulamalara veya oyunlara degerlendırme yaparken yıldızı secıyorum yorum yapıyorum yorumlara gıdıp bakıyorum kullanıcı yazıyor nıck name koymak ıcın ne yapmam gerekır ???
 

ecel54

Üye
microsoft hesabındaki adını yazıyor normalde. Belki gizlilik ayarlarından olabilir
 

acoustic

Üye
Sırasıyla,
Telefondaki ayarlar kısmı >
sola kaydırın uygulamalar kısmı >
Office ayarları kısmı
orada kullanıcı adınızı değiştireceğiniz bölüm gelecektir.
 
    Konu Sahibi
orada gercek adım yazıyo zaten ılk aldıgım gun karıstırırken yapmıstım ama yorumlarda hala kullanıcı dıyo ben bı sıteye gırıp bakayım ecelın dedıgı olabılır