HP Compaq presario F700 -Yardım-

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

joker1455

Üye
    Konu Sahibi
HP Compaq presario F700 -Yardım-
merhabalar

Gecenlerde müzik dinliyordum laptopumdan birden müzik kesildi windows explorer yanıt vermiyor falan cıktı sonra bilgisayara bi reset attım acıldıgında sag altta hoparlorun ustune gelince ''Yüklü Ses Çıkış Aygıtı yok.'' yazısı var ve bilgisayarımdan ses gelmiyor sadece dııııtt sesini alabiliyorum. internette arastırdım hp nin sitesinde (laptopum hp compaq presario F700) ''Microsoft Universal Audio Architecture (UAA) bus Driver for High Definition Audio'' dosyasını indirin ondan sonra conexant ın sürücüsünü kurun yazıyordu. Denedim basta basarılı oldu res atınca falan ama sonralarda oyun oynarken, müzik dinlerken, film izlerken yine ses yarılara gelince gidiyor ve bilgisayar donmaya sesle ilgili calısan programlar hata vermeye basladı (mediaplayer, nokiamusic, itunes, gomplayer falan) ve aynı çözümü tekrarladım bu sefer düzelmedi ama 2 gün sonra kendi kendine düzeldi ve şimdi tekrar ses gitti düzelmiyorda..
Bu sorundan nasıl kurtulabilrm bi yardım edecek varmı ses artık hic yok.
 


Perfect!

Üye
donanımsal olabilir sorun.
 

joker1455

Üye
    Konu Sahibi
tskler yorum icin baska bi diyecek bisey edecek yardım yokmu arkadaslar
 

joker1455

Üye
    Konu Sahibi
arkdaslar bi yardım edin ya bir ay olacak nerdeyse
 
Nedved

Nedved

Emekli Yönetici
Ses kartını sürücüleiyle birlikte Aygıt Yöneticisinden kaldır.Sonra sürücüyü yeniden yükleyip restart çek.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt