Öncelikle biz 3 yıl süren evlilik için mi 1 sezon düğünü izledik? Hani çok seviyorlardı birbirlerini? Robin o kadar bencilmiş ki işini Barney'den daha çok önemsiyormuş. Tracy sözde Ted için ruh ikiziydi. Sözde onu çok seviyordu. Ama görünen o ki Ted Tracy'yi hiç sevmemiş. Aklı her zaman Robin'deymiş. Yana tüm dizinin yalanlar üzerine kurulu olması sinirimi bozdu. Çocuklarına da ayrı kıl oldum. Ne üvey anne meraklısılarmış. Final'in ardından kararımı verdim: Marshall ve Lily benim favori karakterlerim...
İğrenç bir finale ve kötü son 3 sezona rağmen birkaç ay sonra bir daha başlarım ben bu diziye.