Ayiya hic sasirmadim. Zaten bolumlerden birinin sonunda ayinin yuzugu tasiyacagi gosterilmisti. Bu arada Robin ile Barney'nin evlenmesine de cok duygulandim.
PS: Spoiler boyle verilir.Simdi kotuluk zamani...
Son bolum dugune dakikalar kala bir zamanda basliyor. Robin de Barney de evlenecekleri icin kafayi yemis durumdalar. Robin acaba Barneyle evlenmesem mi madalyonu bulamadim diye dusunuyor. Ted bunu duyunca madalyonu Barney'ye veriyor. Barney Robin'e veriyor. Robin anliyor Ted'in bir cakallik yaptigini ve diyor ki bnce seninle evlenmeliyim hadi kacalim. Ted kabul etmiyor falan. Sonraciiiima Robin madem oyle deyip Ted'i odaya kilitliyor ve tek basina kacarken dizinin annesiyle carpisiyor. Ondan sacma sapan bir ogut alip uyguluyor. Ogut de derin bir sekilde 3 kere nefes alip vermek. O zaman aakinlesiyor ve o sirada barney geliyor. Sana hic yalan soylemeyecegim artik diyor sonra opusmeler falan. Neyse dugun ani geliyor o sirada Barney yine mallasinca M. Son tokadi atiyor tokat iddiasi bitiyor. Sonra R. Geliyor ve evleniyorlar. İste bu kadar. Arada M. Ve L. Nin evlilik yemini olayini atladim cok sıkıcı cunku.
Pardon azicik spoiler vermis oldumsle...