Hoş Geldim :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
o her zaman burda

----------Eklendi @ 23:13:26 ---------- Yazıldı @ 23:11:12 ----------

Şu anda 4 kişi bu konuyu okuyor. (4 üye ve 0 misafir)
anılbaran, Revengeful+, m_542tf, m542tf

baş başa kaldık
 
anılbaran, m_542tf, m542tf

hadı bakam konuşun biriniz
 

m_542tf

Üye
    Konu Sahibi

Tam olarak olaz şöyle;
İki gün önce şöyle bi konu açıldı Elveda mcv diye açan bydexer diye haber köşesine yazı yazan biri. Bir habere yorum yaptıktan sonra arkadaşlık isteği göndermiş bende kabul etmiştim. Ben şuanda akşam 8 sabah 8 işteyim gündüz uyuyorum evde. Akşam üzeri kalktım maxicebe giremedim yeni şifre felan aldım gırdim. Gelen kutusunda anılbaran arkadaşımızdan birkaç mesaj gelmiş ona cevap yazdımki ondan sonra maxicep kapandı. İtirazım neticesinde ban açıldı lakin mesaj yazamıyorum. Olay benim hatam çünkü şifreyi üye olduğum zaman pek önemsememişim.

----------Eklendi @ 23:18:48 ---------- Yazıldı @ 23:17:03 ----------

anılbaran, m_542tf, m542tf

hadı bakam konuşun biriniz

diger hesap mesaj yazamıyo ancak beğeniyo
 

begensin işte yazdıklarımı o zaman .
 

minoo

Üye
Onu banlat o zaman.
 

m_542tf

Üye
    Konu Sahibi
Onu banlat o zaman.

o banlanmıştı dün akşam banı kalktı ama mesaj yazınca şöyle oluyo




bu nasıl düzelecek mino cünkü o hesabı kullanmak istiyorum
 

minoo

Üye
Dur ben hemen düzeltiyorum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...