hoporlor sesi yükseltme

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
TayfurBeyy

TayfurBeyy

Üye
    Konu Sahibi
hoporlor sesi yükseltme
fs command programıyla baktıgımda ses %20 gozukuyo bunu %75e falan nasıl çıkarabilirim tekrar geri alma şansımız olurmu? Bide kulaklık sesini artırabilirmiyim? (ses kaliteside dahil)
 


TayfurBeyy

TayfurBeyy

Üye
    Konu Sahibi
bilen yokmu arkadaşlar?
 
piccolo_master

piccolo_master

Üye
[COLOR=""][SIZE=""]mp3 un program la sesini yükselt standart olarak 89db olur sen onu yüz üzerine çıkar ses yüksek çıkar ama müzikleri tek tek yapmalısn[/SIZE][/COLOR]
 
TayfurBeyy

TayfurBeyy

Üye
    Konu Sahibi
[COLOR=""][SIZE=""]mp3 un program la sesini yükselt standart olarak 89db olur sen onu yüz üzerine çıkar ses yüksek çıkar ama müzikleri tek tek yapmalısn[/SIZE][/COLOR]

o zaman ses kalitesi bozuluyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt