Hokus pokus yok oldu Olympiakos

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
qurbuz

qurbuz

Üye
    Konu Sahibi
Hokus pokus yok oldu Olympiakos



Hedefini 'Kadıköy finali' olarak belirleyen Cimbom, müthiş bir futbol ortaya koydu ve tarihi farkı kaçırdı. Galatasarayımız'a galibiyeti ve liderliği getiren golü 25'te şık bir kafa vuruşu ile Harry Kewell attı. İki şutu direkte patlayan Cassio Lincoln, oynadığı olağanüstü futbolla gözlerimizin pasını sildi; sarı-kırmızılı taraftarlara 'İmparator Hagi'yi hatırlattı

Yunan temsilcisini adeta sahadan silen Galatasaray, Ali Sami Yen Stadı'nı dolduran muhteşem taraftarını coşturdu ve müthiş bir futbol şöleni yaşattı. Karşılaşmada İspanyol hakem Gonzalez bir de penaltımızı vermedi. Grubumuzdaki diğer maçta ise Hertha Berlin ile Benfica 1-1 berabere kaldı. Grupta ilk 3'e giren takımlar bir üst tura çıkacak.

***​

Kadıköy'e doğru

9 maçtır yenilmeyen Olympiakos'a sahayı dar eden Galatasaray, Kewell'ın attığı golün devamını getiremeyince tarihi farkı kaçırdı.

Galatasaray, UEFA Kupası'ndaki ilk maçında Olympiakos'u 1-0 mağlup ederek B Grubu'nda zirveye yerleşti. Yunan temsilcisi karşısında maça hızlı başlayan sarı-kırmızılılar, 25. dakikada Cassio Lincoln'ün kullandığı serbest vuruşu kafa ile ağlara yollayan Kewell'ın golüyle öne geçti. Bununla yetinmek istemeyen Cimbom, rakip kaleyi abluka altına aldı.

LİNCOLN DİREĞE TAKILDI
Ancak
bir türlü farkı açacak golleri bulamadı. Lincoln'ün iki topu direkte patlarken, Baros, Arda, Nonda da gol kaçıran diğer isimlerdi. Son dakikalarda ise Olympiakos'un atakları vardı. Özellikle uzatmalarda Diogo'nun az farkla dışarı giden kafa vuruşu yürekleri ağza getirdi. Maç sonunda gülen Cimbom, Kadıköy'de oynanacak final yürüyüşüne başlamış oldu.
 


Romantik Prens

Romantik Prens

Üye
eeğr böyle oynamaya üstün oynamaya devam ederse Kadıköyde final oynarız
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
O golleri atabilseydik yeni bir tarih yazardık.
 

alooocum

Üye
bu seneki kadro ile destan bile yazarız:D
 
Newton_Method

Newton_Method

Üye
kupa bizim başka yolu yok
 

Dwyane_Wade

Üye
galatasaray iyi gidiyor...kupada en az çeyrek final oynar diye düşünüyorum...:oke:
 
lovestar

lovestar

Üye
galatasaray iyide şu lincoln biraz adam olsa efendi olsa hagiyi falan gecerde futbol ahlakı yok adamda.ayrıca topal ve linderoth bian önce iyileşmeli.ayhan çıktıktan sonra orta sahanız çöktü.çok keyif veren bi takım galatasaray.milanla final oynar...
 
arslansem

arslansem

Üye
Söke söke takır takır oynuyoruz terimizin son damlasına kadar mücadele ediyoruz.Nonda'nın yerine Trabzonspor ve Olympiakos maçlarında Emre Aşık oynadı ve Meira öne geçti Ayhan'ın yanına.Bu şekilde forvet hattı ve özellikle Baros durdu fakat defans sağlamlaştı ve gol yemedik pozisyon pek vermedik...Gümbür gümbür geliyoruz.Kadıköyde kupayı alıp fenerbahçeye hediye edecez biz de var aynısı :D
 
ouSahin

ouSahin

Üye
Daha ilk maçtan final düşünmek biraz sakıncalı olur...gruptaki diger takımlar çok daha dişli...özellikle Benfica
 
arslansem

arslansem

Üye
Benfica deplasmanından çıkarılacak tek puan bizi gruptan çıkaracaktır
 
gs_kewell_19

gs_kewell_19

Üye
teşekkürler qurbuz
 

zafeer

Üye
benfica yı da gorduk senin yerdeyiz finalde
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt