Haydar
Emekli Yönetici
Hodgson: "Norveç galibiyeti önemliydi"
İngiltere Menajeri Roy Hodgson,Norveç'i 1-0 mağlup ettikleri maç
hakkında iyi oynamamalarına
rağmen kazanmalarının
önemli olduğunu söyledi. Ashley Young'ın golüyle
Norveç'i 1-0 mağlup eden
İngiltere, oynadığı futbolla
Euro 2012 öncesi umut
vermedi. Karşılaşmaya iyi başlayan İngilizler, oyundaki üstünlüğünü fazla
sürdüremedi ve oyun kontrolünü tamamen Norveç'e
bıraktı. Maçın ardından galibiyetin önemine dikkat çeken
İngiltere Menajeri Roy Hodgson, ITV Sport'a yaptığı
açıklamada, "Norveç'de kazanmak gerçekten zordur
ve bunu başararak çok iyi bir başlangıç yaptık. Yoğun
şekile çalışmalarımızı sürdürüyoruz ve bu maçtaki
endişem oyuncuların üzerindeki yorgunluk faktörüydü. Maçın sonlarına doğu bazı
oyuncularımızın problem yaşadıklarını gördük. Çünkü
antremanlarda çok çalışıyoruz. Takımdaki herkes beni
etkilemek için olağan güçleriyle çalıştı. Milli takımdaki
kariyerim için güzel bir başlangıç oldu. Norveç'i
burada uzun süredir yenemiyorduk bugün bunu başardık." şeklinde konuştu. İngiltere, Euro 2012'de D Grubu'ndaki ilk maçını 11
Haziran tarihinde Fransa'ya karşı oynayacak. Wayne
Rooney'nin cezası sebebiyle yer alamacağı maçta,
İngiltere'nin hücum hattında Carroıl ve Young ile
başlayıp başlamaması hakkında sorulan soru üzerine
Hodgson, "Bilmiyorum hep beraber göreceğiz. Bildiğimiz tek şey Wayne Rooney'nin olmayacağı.
Danny Welbeck'in nasıl performasn sergileyeceğini
bilmiyoruz. Ayrıca kadromuzda Jermain Defoe
bulunuyor. Gerçek şu ki bu bölgede şanslı biriyim.
Theo Walcott bile forvette kolaylıkla oynayabilen bir
oyuncu." ifadelerini kullandı.
hakkında iyi oynamamalarına
rağmen kazanmalarının
önemli olduğunu söyledi. Ashley Young'ın golüyle
Norveç'i 1-0 mağlup eden
İngiltere, oynadığı futbolla
Euro 2012 öncesi umut
vermedi. Karşılaşmaya iyi başlayan İngilizler, oyundaki üstünlüğünü fazla
sürdüremedi ve oyun kontrolünü tamamen Norveç'e
bıraktı. Maçın ardından galibiyetin önemine dikkat çeken
İngiltere Menajeri Roy Hodgson, ITV Sport'a yaptığı
açıklamada, "Norveç'de kazanmak gerçekten zordur
ve bunu başararak çok iyi bir başlangıç yaptık. Yoğun
şekile çalışmalarımızı sürdürüyoruz ve bu maçtaki
endişem oyuncuların üzerindeki yorgunluk faktörüydü. Maçın sonlarına doğu bazı
oyuncularımızın problem yaşadıklarını gördük. Çünkü
antremanlarda çok çalışıyoruz. Takımdaki herkes beni
etkilemek için olağan güçleriyle çalıştı. Milli takımdaki
kariyerim için güzel bir başlangıç oldu. Norveç'i
burada uzun süredir yenemiyorduk bugün bunu başardık." şeklinde konuştu. İngiltere, Euro 2012'de D Grubu'ndaki ilk maçını 11
Haziran tarihinde Fransa'ya karşı oynayacak. Wayne
Rooney'nin cezası sebebiyle yer alamacağı maçta,
İngiltere'nin hücum hattında Carroıl ve Young ile
başlayıp başlamaması hakkında sorulan soru üzerine
Hodgson, "Bilmiyorum hep beraber göreceğiz. Bildiğimiz tek şey Wayne Rooney'nin olmayacağı.
Danny Welbeck'in nasıl performasn sergileyeceğini
bilmiyoruz. Ayrıca kadromuzda Jermain Defoe
bulunuyor. Gerçek şu ki bu bölgede şanslı biriyim.
Theo Walcott bile forvette kolaylıkla oynayabilen bir
oyuncu." ifadelerini kullandı.
