hızlı toplama çıkarma yapma

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Metin137

Metin137

Üye
    Konu Sahibi
hızlı toplama çıkarma yapma
arkadaşlar televizyon da gördüm bir okulda böyle bir ders veriyorlarmış ve çok hızlı yapıyorlar bunu nasıl yapıyorlar acaba
 


paradox07

paradox07

Üye
Ilkokul çocukları için mi?
 
Metin137

Metin137

Üye
    Konu Sahibi
yok hem küçük hem büyük bir kaç el hareketiyle çok çok hızlı yapıyorlar
 
DDorlion

DDorlion

Üye
Bilgisi Olan Varmı Bizde Öğrenelim :D
 
Barış Grc

Barış Grc

Üye
İyi olur. :D
 
paradox07

paradox07

Üye
Biraz bahsetsene veya haberin linkinı verir misin?tv izlemiyorum da.
 
Metin137

Metin137

Üye
    Konu Sahibi
az önce yetenek sizsiniz de gördüm bir çocuk ve ondan bir iki yaş büyük bir kız gelmişti ve yapmışlardı sonra aklıma geldi bundan yaklaşık bir ay önce haberlerde çıkmıştı böyle bir okul vardı sayı geliyordu mesela +3 -2+25-126+35 gibi ve öğrenciler hemen elleriyle birşeyler yapıp cevabı hemen veriyorlardı
 
aleranol

aleranol

Üye
az önce yetenek sizsiniz de gördüm bir çocuk ve ondan bir iki yaş büyük bir kız gelmişti ve yapmışlardı sonra aklıma geldi bundan yaklaşık bir ay önce haberlerde çıkmıştı böyle bir okul vardı sayı geliyordu mesela +3 -2+25-126+35 gibi ve öğrenciler hemen elleriyle birşeyler yapıp cevabı hemen veriyorlardı

eğer yeterli hızın varsa dediğin rakamları 5saniyede zaten toplarsın. Bukadar hızın sana ne faydası olabilir bilmiyorum.
 

Revengeful

Emekli Yönetici


eğer yeterli hızın varsa dediğin rakamları 5saniyede zaten toplarsın. Bukadar hızın sana ne faydası olabilir bilmiyorum.
Sayılar direk gösterilmiyor. Her sayı 0.5 sn kadar hızlı şekilde sadece 1 kere gözüküyor ekranda
 
MeLih_061

MeLih_061

Üye
Ben bişe anlamadım dün akşam yeteneksiz türkiyeye çıkan çocukların yaptığı toplama çıkarma işleminden :D
 
Mert

Mert

Üye
Ben 7 yaşında 2+2=4 öğrenmeye çalışırken elin oğlu neler yapıyor :D
 
otostopçu

otostopçu

Üye
bkz.çin abaküsü
 
jackalmami

jackalmami

Üye
Ben başka bi programda görmüştüm. 6 yaşında bir çocuk hepsini elini kullanarak hesaplıyordu. Bende taktım kafaya, geçtim karşısına, normal bi şekilde hepsini hesapladım. Hatta çocuktan önce cevap veriyordum. Pek bir zorluğu yok yani... :hih:
 
x-scarface

x-scarface

Üye
mental matematik gençler gıgıla sorun :sirit:
 
CasuS_87

CasuS_87

Üye
Bende izlemiştim :D şaşırdım :D
 
paradox07

paradox07

Üye
Çok da zor bi şey olmasa gerek bu küçük sayıları toplamak.yeterince beyin egzersizi yaparsanız siz de yapabilirsiniz :)
 
otostopçu

otostopçu

Üye
şirinleride görürmüyüz
 
Metin137

Metin137

Üye
    Konu Sahibi
Çok da zor bi şey olmasa gerek bu küçük sayıları toplamak.yeterince beyin egzersizi yaparsanız siz de yapabilirsiniz :)

o sayılar örnekti bazen 3 4 basamaklı bile yapıyorlar ve sayılar bir arada gelmiyor hemen çıkıp gidiyor ve en fazla 5 6 sayı falan topladıktan sonra artık yetişmiyorsun
 
paradox07

paradox07

Üye


o sayılar örnekti bazen 3 4 basamaklı bile yapıyorlar ve sayılar bir arada gelmiyor hemen çıkıp gidiyor ve en fazla 5 6 sayı falan topladıktan sonra artık yetişmiyorsun

hm anladım:)ama yine de merak sarmıyorum.tvde olanlara pek güvenmiyorum.önerim : siz de o camın arkasında olan şeylere pek inanmayın.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt