Higuain: "Herkes takımda kalmamı istedi"

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Higuain: "Herkes takımda kalmamı istedi"
Real Madrid'in başarılı forvet oyuncusu Gonzalo Higuain, takımdan ayrılacağı yönündeki söylentilerin gerçekliğine yaptığı açıklamalarla darbe vurdu.

AS'a konuşan Arjantinli oyuncu, "Fiziksel ve mental açıdan yorucu bir sezonu geride bıraktık. Çok fazla zorlu maça çıktık. Stresli bir dönemdi ancak La Liga şampiyonluğu yaşadığım için mutluyum. Madrid'de yaptıklarım ve Arjantin Milli Takımı'na dönmem harikaydı. Bunun tadını çıkarmak istiyorum." ifadelerini kullandı.

Bu sezon yedek kalmasına rağmen 26 gol atan Higuain, "Gerçek şu ki bu sezon ulaştığım gol sayısı beni memnun etti. Ancak daha fazla atabilirdim. Real'le oynadığımız son maç çok dokunaklıydı. Bütün taraftarlar takımda kalmamı istediklerini söylediler. Takım arkadaşlarım da öyle. Hatta Sergio Ramos maç öncesi açıklamasında bu durumdan bahsetti. Onlarla aynı duyguları paylaşıyorum. Bu kulüpte geçirdiğim en güzel anlardı. Böyle anılarım olan bir kulüpten neden ayrılayım ki?" şeklinde konuştu.

24 yaşındaki Higuain'in peşinde Juventus ile Paris Saint-Germain var.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Akıncı
Cevap
6
Görüntüleme
787
comando_legend
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
403
Haydar
Haydar
Cevap
6
Görüntüleme
466
Kingmortall
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
454
Haydar
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
373
Haydar


Üst Alt