Hido'lu Orlando 1-0 geriye düştü

Sponsorlu Bağlantılar

Atakan

Atakan

Üye
    Konu Sahibi
Hido'lu Orlando 1-0 geriye düştü
Amerikan Profesyonel Basketbol Ligi (NBA) play-off karşılaşmalarının son ayağı olan final serisinin ilk maçında Los Angeles Lakers, sahasında Orlando Magic'i 100-75 yenerek, seride durumu 1-0 yaptı. Milli basketbolcu Hidayet Türkoğlu, takımı adına 13 sayı kaydetti.


Los Angeles Staples Center'da, 19 bin basketbolseverin izlediği karşılaşmada Orlando Magic, Lakers'a 100-75 yenilirken, Hidayet Türkoğlu, 13 sayı, 4 ribaunt ve 2 asistlik performansla oynadı.
Konuk Magic'te, en skorer isim 14 sayıyla yedekten gelen Mikael Pietrus olurken, yıldız basketbolcu Dwight Howard 12 sayı, 15 ribaunt ile “double-double” yaptı.
Magic'te, Rashard Lewis 8 sayı, Courtney Lee 7 sayı, Rafer Alston 6 sayı ve uzun bir sakatlık döneminin ardından tekrar sahalara dönen Jameer Nelson da 6 sayı üretirlerken, takımlarının yenilgisini önleyemediler.
Evsahibi Lakers'ta ise yıldız basketbolcu Kobe Bryant, 40 sayı, 8 ribaunt ve 8 asistlik performansla oynarken, yedekten gelen Lamar Odom da 11 sayı, 14 ribaunt ile “double-double” yaparak, galibiyete büyük katkı sağladı.
Lakers'ta, İspanyol yıldız Pau Gasol, Magic potasına 16 sayı gönderirken, Derek Fisher 11 sayı, Andrew Bynum 9 sayı ve Trevor Ariza da 3 sayıyla oynadı.
Karşılaşmanın ilk yarısı da 53-43 evsahibi takım üstünlüğüyle geçilirken, final serisinin ikinci maçı 7 Haziran Pazar günü Los Angeles'ta oynanacak.

--------------- Ekleme ---------------

Kobe gerçekten süperdi.Gasol çok kötü oynadı ama aldığı ribauntlarla takımına katkı yaptı.Zevkli maç oldu diyemem,Orlando yenilmek için çıkmıştı sanki sahaya.
 


DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Söylediğim gibi Lakers Orlando yu rahat eler ve şampiyon olur..Nitekim de 25 sayı farklı ilk maçı aldılar.
 
arslansem

arslansem

Üye
:agla hadi ya
 


Üst Alt