Herşey satılık :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

EroL

Emekli Yönetici
sebep ?
 

Praetor

Emekli Yönetici
ForumStar güvencesi ile mi

Fiyat fazla be
 
Demek OSS olayı senide yakaladı....1 yıl sona nereyi kazandın die soracam ona gore...

ODTU TIP ı kazanırsan karısmam...
 

EroL

Emekli Yönetici
kendini fazla sıkma salih hele içine öss korkusu kesinlikle sokma
 

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
ham 250 yapmak lazım
 

EroL

Emekli Yönetici
1. mi 2. mi ?
 

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
anlamadım yada bilmiyorum yaa off
 

EroL

Emekli Yönetici
bendekide soru 2. bölümdür kesin stresini anlayabiliyorum ama o stres içinde 2010 haziranına kadar sürecek üniye adım atsanda alışkanlık yaptığı için hala anlamsız bi stres içinde olacaksın o yüzden saçma sapan aksiyonlar yapar üni öğrencileri. bi nevi beyin çökmesi ama en fazla 6 ay öyle zombi dönemi yaşarsın sonra yine kendin olursun
 
Bilgisayarımı satın alabilirsin ama ruhumu asla.......
 

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
Piyasa çok düşük yahu, 1000 e anca satarım sanırım
 

Praetor

Emekli Yönetici

Bence Boğaziçi Tıp'ı kazanır Salih

Hadi bakalım Salih hepimiz geçtik bu yoldan sıra sende
Merakla bekliyoruz performans paylaşımlarını
Bakalım ForumStar ÖssStar olabilecek miii?
 

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
fiyatta damping yaptık , 1250
 

Praetor

Emekli Yönetici
Yapacan sen daha dampingleri
 

Odysseus

Üye
Bu senin bilgisayarın ise sen nereden internete gireceksin, ya da yeni bilgisayar alacak mısın Salih.

Sonra laptop gönderin bana diye yeme Ozan'ın başının etini
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
bilgisayarı satarsan maxicep e nasıl gireceksin ... internet cafeden falan mı ???
 

Praetor

Emekli Yönetici
Öss'ci olacak o da abisi
Girmemesi gerek MaxiCep'e

Sen eşit ağırlık mısın Salih? (Bügünlerde eşit ağırlıkçı sayısalcı ayrımı var mı onu da bilmiyorum ya s)
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
bu öss cok saçma birşey 4 sene oku sonra gir sınava ne alırsan o o gün moralin mi bozuk basın mı ağrıyor hiç önemi yok keşke karnelerin ortalamasından üniversiteye girebilseydik
 

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
bilgisayarı satarsan maxicep e nasıl gireceksin ... internet cafeden falan mı ???
3 Tane pc var şu anda evde, biz bilgisayarcı aileyiz ilk pc çıktığından beri Eksik olmaz ya sorun değil..

Bu senin bilgisayarın ise sen nereden internete gireceksin, ya da yeni bilgisayar alacak mısın Salih.

Sonra laptop gönderin bana diye yeme Ozan'ın başının etini
Dediğim gibi, sorun değil arada sırada girmek.. O ayrı bi dava onu karıştırma

Öss'ci olacak o da abisi
Girmemesi gerek MaxiCep'e

Sen eşit ağırlık mısın Salih? (Bügünlerde eşit ağırlıkçı sayısalcı ayrımı var mı onu da bilmiyorum ya s)
Sayısalcıyım, tutturabilirsek bakalım :eh

bu öss cok saçma birşey 4 sene oku sonra gir sınava ne alırsan o o gün moralin mi bozuk basın mı ağrıyor hiç önemi yok keşke karnelerin ortalamasından üniversiteye girebilseydik
Bak bu öneriyi meb'e iletmelisin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...