Herkese Selam

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Praetor

Emekli Yönetici
Selam...

Ben geldiğimde siz gitmiştiniz ama hakkınızda çok şey duydum.
Söylentiler bir yana, paylaşımlarınızda ve yorumlarınızda sizi tanımak dileğiyle,
iyi forumlar...
 

looney

Üye
hoşgeldin henry iki ay sonra tekrar aramızdasın seni görmek ne güzel
 

schumici

Üye
yaaa millet birbirinize ne takılıyosunuz gelen gelir hoşgelir gitmek isteyen gider güle güle. birbirimizle uğraşacağımıza birbirimize yardımcı destekçi arkadaş olalım. paylaşalım sevinelim boşverin herkes kendi istediğini yapsın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...