Herkese Selam

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
yae hepiniz aynısınız sizin ne işiniz var sitede gidin kardeşim yaw millet o fake bu fake derken işin şeyi çıktı artık
haklısın...ama artık fake konuşulmayacak çünkü ben döndüm...fake üyeliğin %90 benim di bi daha olmayacak sözzz....ve şu konuya da açıklık getireyim...benim tüm fakeler banlandı yani benim fake üyeliğim yok.şu ramazan da yemin ederim almıycam ve almam da...
 

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Neden her banlanan üye geri geldiğinde benden özür diler.

Bence benden değil tüm siteden özür dilemeli, çünkü benim veya bir başka arkadaşımın siteyle uğraşacak vaktini çaldıkları için...


Ekleme: Eğlenceli falan olduğunu yazdığımı hatırlamıyorum ama belki sağlıklı dönemimde yazmışımdır. Şuanda bırak senin nicklerle uğraşmayı, siteye girecek bile vaktim yok. Canımla uğraşıyorum. Tıpkı şimdi gezmek varken, doktora gideceğim gibi, tıpkı dün akşam kontrole gittiğim gibi...
 
    Konu Sahibi
Tamam uğraştırdığım herkesten özür diliyorum
 
yae hepiniz aynısınız sizin ne işiniz var sitede gidin kardeşim yaw millet o fake bu fake derken işin şeyi çıktı artık

tamam senin dediğin olsun bu siteden gidiyorum kendinize iyi bakın henrybenzema1410 senin kadar pislik bir insan görmedim msn de farklı diyodun şimdi farklı diyosun neyse anladın sen onu.Şimdiye kadar sabır ettim ama bu bardağı taşıran son damla oldu henry ben senin müslümanlığından Türklüğünden de şüphe ediyorum zaten herşeye yemin edip kürtleri savunuyosun 35caldion sanada bir çift lafım var al işte istediğin oldu.
 
tamam senin dediğin olsun bu siteden gidiyorum kendinize iyi bakın henrybenzema1410 senin kadar pislik bir insan görmedim msn de farklı diyodun şimdi farklı diyosun neyse anladın sen onu bu sitede son mesajım bu olsun
onu sana demedı ugurcan sacmalama gıtme bir yere
 
    Konu Sahibi
ne oluyor sana ya ben sana benim fake mmisin dedim.tam tersi sen gerçek bir üyesin....ben senin yerinde olsam bu şekilde konuşmazdım.çünkü ben senin sonuna kadar arkandayım.ama müslümanlığıma ve türklüğüme asla hakaret ettirmem.ayrıca benim kürtlerle işim olmaz...zaten ben yazdım ve ayrı bir konu açmaya gerek duymuyorum.bide ben sana msn de dedim sen git konu aç ben gelince kimse inanmaz dedi.ama ben senin yerinde olsam hiç kulak asmazdım çünkü herkes senin gibi düşünmüyor.ayrıca seni 2 ay online banlı kalan bir kişi olarak anlıyorum sende beni anla
 

jöly

Üye
geçmiş olsun van_hoijdonk...
 
neyin var
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
hayret bi şey ya ihale yine bende kaldı
gidersen git sana git diyen yoktu lafım sana değildi The Witch-King sen hemen alınıyosan ben napabilirim söylermisin imzasına da hemen eklemiş benle diablosu
 
The Witch-King ah sana söyledim sana demedi 35caldion
bugun gercekden çok üzüldümbunu belirtmek isterim
 

Salihyet

Üye
Ahmet abi bence hiç görme bile bu konuyu
Bakıyorum ki pek ders çıkarılmamış alınan cezadan, ilk fake üyelik alan üye olana ödül verilmiyor.. Merak etmeyin fake üyeler adsl sizin oralarda yokken banlanıyordu bu forumda
ayrıca kimin ne olduğu ortadayken boşuna konuşmaya gerek yok, kendinize iyi bakın bakalım iyi forumlar..
 

DiaBLoS

Admin
Geçmiş olsun Ahmet..Allah yardımcın olsun..
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
boşgeç diablos uğraşmayalım onunla
 

mAd_girL

Üye
niye öyle davranıyosunuz yaa üzüldüm bak şimdi... tekrar hoşgeldin
 

leiche

Emekli Yönetici
umarım efendi durursun diyerek h.geldin diyorum
o kadar konun silindi artık sana düşen eski performansını toparlamak
ii paylaşımlar
 

DiaBLoS

Admin
Ben kimseyle uğraşmıyorum işim olmaz..Akıllı olan herkese kapımız açıktır..Herkes kendi yoluna..

Hoşgelmiş sayın arkadaş
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
hoşgelmiş sefa gelmiş demi diablos
 
    Konu Sahibi
çok sağolun hoş bulduk...inanın diablos la kavga etmeyi bile özledim.ama artık ilk kavga da banı yiycem dikkatli olmalıyım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...