herkese cok cok slm :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

amedian

Üye
    Konu Sahibi
herkese cok cok slm :)
arkadaslar ya sitemiz baya bi kapalıydı sanırım giriyorum giriyorum kapalı arada bir suru iş cıkıyo geliyorum bi bakıyorum yine birlikteyiz aslında önemli olanda bu. burada olmadıgımda sitemiz acıkkende kapalıykende burayı unuttum sanmayın... olmasamda gorunmesemde maxi ve ailesini unutmadım belki uzun bi sure yine giremeyebilim.. herkesi her arkadasımı cok seviyorum kojjjjmaaann opcukler yolluyom ))) napim işte benim sitem bura ehe
 
tekrar hoşgeldiniz. inş. bundan sonra kapanma gibi bi sorunumuz olmayacak.
 
Valla çıkaramadım seni ama selamını aldım. Bizlerden de selam olsun. Ara sıra değil sık sık gel.
 

jöly

Üye
tekrar hoşgeldin...
 
Merhaba dostum da bende çıkaramadım ne yalan söylüyeyim!!..


Neyse tanışırız elbet!!
 

Altun.

Üye
hoşgeldin bende uğruyorum arada yaklaşık 3 senedir bu sitedeyim 3-4 defa çökmüştü site ama olsun nede olsa bizim mekan burası
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...