Odysseus
Üye
Herkes Motorola Öldü Derken !..
Öldü sanılanlar daha uzun yaşar: Hep zor durumda olduğu konuşulan cep devinden şaşırtan haber...
Öldü sanılanlar daha uzun yaşar: İyice güçsüz hale gelen cep telefonu üreticisi Motorola üçüncü çeyreğe ait finansal sonuçlarını açıkladı. Basın açıklamasına göre Motorola, 12 milyon Dolar kar elde etti. Bu sonucun ortaya çıkmasında firma içi tasarruf planlarının büyük katkısı var. Zira ciro miktarı pek de iç açıcı değil: Ciro 5,45 milyar dolara düştü; yani önceki seneye göre yüzde 30,5 düşüş var. Tasfiye satışlarında da büyük miktarda düşüş var. Motorola Ekim 2008'de 24,4 milyon cep telefonu satmışken 2009'da bu sayı 13,6 milyona düştü. Böylece Motorola'nın dünya çapındaki pazar payı yüzde 4,7'ye düşüyor. İşin enteresan tarafı Motorola'nın 2010 yirminin üzerinde telefon duyurmuş olması. Ayrıca firmaya yeni bir finans yöneticisi alındı.
Öldü sanılanlar daha uzun yaşar: İyice güçsüz hale gelen cep telefonu üreticisi Motorola üçüncü çeyreğe ait finansal sonuçlarını açıkladı. Basın açıklamasına göre Motorola, 12 milyon Dolar kar elde etti. Bu sonucun ortaya çıkmasında firma içi tasarruf planlarının büyük katkısı var. Zira ciro miktarı pek de iç açıcı değil: Ciro 5,45 milyar dolara düştü; yani önceki seneye göre yüzde 30,5 düşüş var. Tasfiye satışlarında da büyük miktarda düşüş var. Motorola Ekim 2008'de 24,4 milyon cep telefonu satmışken 2009'da bu sayı 13,6 milyona düştü. Böylece Motorola'nın dünya çapındaki pazar payı yüzde 4,7'ye düşüyor. İşin enteresan tarafı Motorola'nın 2010 yirminin üzerinde telefon duyurmuş olması. Ayrıca firmaya yeni bir finans yöneticisi alındı.
Sevmiştim hoşuma gitmişti.Tabi o zamanlarda azımsanmayacak kalitede fotograflar çekiyordum.Birde hafıza kartı olsaydı 2MB hafıza ile idare ederdik

