DPool
Üye
Herkes Gittiği Ülkeleri Tanıtsın
Ben başlıyım
1-Kırgızistan 8 yılım bu ülkede geçti
Dağları çok güzel ovalık yok çok fazla at var (plakalı at arabası bile gördüm).Teknolojik ürünler çok ucuz.Para birimi com (som).Anayasasında resmi dili kırgızca olarak geçiyor ama ülkenin çoğunluğu rusça konuşuyor kırgızca bilmeyen kırgızlar bile var.Türkiyenin oraya çok katkısı olmuş.En büyük iki alışveriş merkezinin ikiside türk işadamları tarafından yapılmış.
2-Arjantin Futbolun başkenti. oradada 4 ay kaldım.Çok fazla köpek var Köpek psikiyatrisleri bile var.Köpek gezdiricilerinin aylık 2000 $ sabit geliri var.Para birimi Peso.Başkenti Buenos Aires . Orasıda ovalık bir yer güney amerikenın çoğu ülkesine komşu.En büyük futbol kulüpleri Boca Juniors ve River Plate.40 milyon Nufusu var.Gezilmek için çok güzel bir yer gezilecek yer çok fazla.
Bi ara gidin Türkiyeye vizede istemiyor .Resmidili ispanyolca.
sizinde böyle tecrübeleriniz varsa buradan paylaşabilirsiniz.
1-Kırgızistan 8 yılım bu ülkede geçti
Dağları çok güzel ovalık yok çok fazla at var (plakalı at arabası bile gördüm).Teknolojik ürünler çok ucuz.Para birimi com (som).Anayasasında resmi dili kırgızca olarak geçiyor ama ülkenin çoğunluğu rusça konuşuyor kırgızca bilmeyen kırgızlar bile var.Türkiyenin oraya çok katkısı olmuş.En büyük iki alışveriş merkezinin ikiside türk işadamları tarafından yapılmış.
2-Arjantin Futbolun başkenti. oradada 4 ay kaldım.Çok fazla köpek var Köpek psikiyatrisleri bile var.Köpek gezdiricilerinin aylık 2000 $ sabit geliri var.Para birimi Peso.Başkenti Buenos Aires . Orasıda ovalık bir yer güney amerikenın çoğu ülkesine komşu.En büyük futbol kulüpleri Boca Juniors ve River Plate.40 milyon Nufusu var.Gezilmek için çok güzel bir yer gezilecek yer çok fazla.
Bi ara gidin Türkiyeye vizede istemiyor .Resmidili ispanyolca.
sizinde böyle tecrübeleriniz varsa buradan paylaşabilirsiniz.


şu an için tek hayalim 