Herkes Gittiği Ülkeleri Tanıtsın

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
DPool

DPool

Üye
    Konu Sahibi
Herkes Gittiği Ülkeleri Tanıtsın
Ben başlıyım
1-Kırgızistan 8 yılım bu ülkede geçti
Dağları çok güzel ovalık yok çok fazla at var (plakalı at arabası bile gördüm).Teknolojik ürünler çok ucuz.Para birimi com (som).Anayasasında resmi dili kırgızca olarak geçiyor ama ülkenin çoğunluğu rusça konuşuyor kırgızca bilmeyen kırgızlar bile var.Türkiyenin oraya çok katkısı olmuş.En büyük iki alışveriş merkezinin ikiside türk işadamları tarafından yapılmış.

2-Arjantin Futbolun başkenti. oradada 4 ay kaldım.Çok fazla köpek var Köpek psikiyatrisleri bile var.Köpek gezdiricilerinin aylık 2000 $ sabit geliri var.Para birimi Peso.Başkenti Buenos Aires . Orasıda ovalık bir yer güney amerikenın çoğu ülkesine komşu.En büyük futbol kulüpleri Boca Juniors ve River Plate.40 milyon Nufusu var.Gezilmek için çok güzel bir yer gezilecek yer çok fazla.
Bi ara gidin Türkiyeye vizede istemiyor .Resmidili ispanyolca.

sizinde böyle tecrübeleriniz varsa buradan paylaşabilirsiniz.
 


● aLuvi ●

Üye
Bir Yere Gitmedigim İçin Anlatamıyorum (:
 

dinccine

Üye
Surieye gittim bizim eski osmanli gibi aynı camileri ve halep kalesi güzel oraya 400 tl den gittim krallar gibi karsılandım fakir bir ülke kominist rejime sahip her tarafta disiplinsiz askerler biz TSK nerde onların disiplinsiz askerleri nerde ordumuz ezer geçer neyse osmanlı olmasa hiç tarihi eserleri yok çok pisler.bu kadar
 
Eisoptrofobik

Eisoptrofobik

Üye
Türkiye anlatılmaz yaşanır :)
 
'Davut

'Davut

Üye
Ankara ilçelerini anlatsam olmamı :D
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
Suriye:
Şam ve Halep şehirlerini gezdim. Ülkemize kıyasla çok geri kalmış bir ülke... Hâlâ Osmanlı kültürünün etkisinde olduğunu hissetmemiz hiç de zor değil. Türkçe'yi ana dilleri gibi konuşan birçok Arap'a rastlarsınız. Türkler'i çok seviyorlar. Sıcakkanlı, misafirperverler...

İngiltere:
Manchester ve Preston şehirlerini gezdim. Aslında bir proje için öğrenci grubuyla gitmiştim ama yine de gezme fırsatım oldu. Son derece özgür(!) bir ülke... Herhangi bir parkta oturup, dinlenirim diyorsanız, yanılıyorsunuz. :) Çünkü hemen her bankta öpüşen gençlere rastlar ve rahatsız olursunuz. :) Gelişmişlik açısından bir eksiği bulunmuyor. Sık sık kuğu görürsünüz İngiltere'deki parklarda, bahçelerde... Kraliyet ailesinin malı olduğu için kimse karışamıyor onlara.. :) Old Trafford'u görmek de nasip oldu. İçini gezmek ise heyecan vericiydi. :)
 
arslansem

arslansem

Üye
Old Trafford'u görmek de nasip oldu. :ağlarım: şu an için tek hayalim :ağlarım:
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
Kısmetse olur be Semih..
Bozma moralini.. :)

Benim hayalimde bile yoktu ama oldu işte..
Belli mi olur, belki hayatını İngiltere'de kurarsın. :)
 
zalim24

zalim24

Üye
:) türkiyeyei halledelim gerisi sonra :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

ALpeRenBuGRa
Cevap
8
Görüntüleme
1K
ALpeRenBuGRa
Hellboy®
Cevap
3
Görüntüleme
532
qurbuz
turkordu
Cevap
6
Görüntüleme
958
DiaBLoS
NeedLeFLuff
Cevap
6
Görüntüleme
1K
Cevap
6
Görüntüleme
4K
Zero


Üst Alt