dyggg
Üye
!!!!!!herkes buraya bakar mı bi acaba????
ewde turcell çekmioo
o kadar müşteri hizmetlerine soledim webten msj atarak ama sorunu gidermediler bi türlü açıkcası kampüslülere yaptığı sms kampanyalarıda ilgimi çekio yaralanmak istiorum ama çekmedii için maalesef bu mümkün diil
benimde aklıma şole bşi geldi wodafon full çekio acaba turcel hattımı wodafone hattıma yönlendirp ordan arama alablir, arama yapablir, msj alp, msj göndereblrmiyim
eğer bole bşi mümkünse bunu nasıl yapablirim????
şimdiden taşkkrler...
ewde turcell çekmioo
o kadar müşteri hizmetlerine soledim webten msj atarak ama sorunu gidermediler bi türlü açıkcası kampüslülere yaptığı sms kampanyalarıda ilgimi çekio yaralanmak istiorum ama çekmedii için maalesef bu mümkün diil
benimde aklıma şole bşi geldi wodafon full çekio acaba turcel hattımı wodafone hattıma yönlendirp ordan arama alablir, arama yapablir, msj alp, msj göndereblrmiyim
eğer bole bşi mümkünse bunu nasıl yapablirim????şimdiden taşkkrler...

