tebrikler

denildiği gibi tecrübe şimdi gidip haber köşelerinde mesaj sayısı doldurmakta var (tabi sen öğrenme bile

) tecrübeliysen öndesindir yavaş yavaş ilerleyeceksin üsteğmen-yüzbvaşı-binbaşı-albay-yarbay zaten artık o kısımlarda mesaj sayısı birşey ifade etmez binlerce mesajdan sonra rütbe atlama oluyor
