Herkes binbaşı oldu ben de teğmen olayım dedim :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
İncİnat

İncİnat

Üye
    Konu Sahibi
Herkes binbaşı oldu ben de teğmen olayım dedim :)
beyler az önce teğmen oldum herkes binbaşı oldum diye konu açmış kıskandım şimdi :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Tuba.Erva ve 'Şeref'


Türe

Türe

Üye
Kıskanma bak teğmen olmuşsun :ehe bence mesaj sayısının cok da onemı yok sonucta yenı uye olup benden tecrubelı olan bır sure ınsan mevcut mısal :) hayırlı olsun bu arada :d:
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Tebrikler
 
SHS

SHS

Üye
hayırlı olsun
 
İncİnat

İncİnat

Üye
    Konu Sahibi
zaten ileride bayağı konu açacağım modlama işine giriyorum nokia 700 için cfw hazırlıyorum
:disko: :halay2: :halay2: :halay2: :halay2: :halay2: :halay2:
 
futbol123

futbol123

Üye
Tebrik ederim.
 
CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
tebrikler :yuru
 
spy ghost

spy ghost

Üye
tebrikler :alkis denildiği gibi tecrübe şimdi gidip haber köşelerinde mesaj sayısı doldurmakta var (tabi sen öğrenme bile :) ) tecrübeliysen öndesindir yavaş yavaş ilerleyeceksin üsteğmen-yüzbvaşı-binbaşı-albay-yarbay zaten artık o kısımlarda mesaj sayısı birşey ifade etmez binlerce mesajdan sonra rütbe atlama oluyor :)
 

'Şeref'

Emekli Yönetici
Tebrikler.. daha nice rütbelere :)
 
İncİnat

İncİnat

Üye
    Konu Sahibi
herkese teşekkürler arkadaşlar :)
 
fullwar

fullwar

Üye
General rütbesine az kalmış dayan biraz. :d: Acı yok. :naughty:
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
tebrıkler :)
 

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
Hayırlı olsun, tebrikler
 
mstf_l

mstf_l

Üye
tebrikler
 
Astrosman

Astrosman

Üye
Tebrikler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt