JaNbErG
Emekli Yönetici
Her karanlığın ardından q7 doğar
Bakmayın siz puan durumuna
Zordur İsrail deplasmanları
Takımları zayıf olsa da
Galibiyeti almak kolay değildir.
Aslında iyi başladı Beşiktaş,
Önce rakibini kontrol etti,
Sonra darbeleri vurdu.
Ama ne oldu ise ondan sonra oldu,
Beşiktaşlı oyuncular maç bitti zannettiler.
Grupta işi bitmiş rakipleri,
2-0 dan sonra ayağa kalkamaz sandılar
Ama futbol bu,
Önce bir karambol golü,
Sonra uzaktan bir füze,
Yine kâbusu yaşattı bize.
Her karanlığın ardından
Güneş doğar derler,
İşte o güneşin adı
Quaresma idi bu gece.
Önce ilk yarıda harika bir gol,
Sonra son saniyede ondan daha güzeli
İyi ki varsın be
Quaresma
Bence gollerinden de güzeli,
Galibiyet sevincini Süreyya ile paylaşman,
Önce insan olduğun için
Seni daha çok seviyoruz be Q7
Q7 haricinde bir de gizli kahramanlar vardı sahada,
Takım genelde vasatın altında iken,
Hilbert denen bir adam çarptı gözümüze,
90 dakika boyunca her deliği kapattı,
O yetmedi, kanatlardan bindirdi,
O da yetmedi,
Arkadaşlarını uyandırmaya çalıştı,
Büyük topçusun sen de be Hilbert
Bir de Fernandes vardı sahada,
Belki kendine göre vasatı aşamadı,
Göze çok çarpmadı ama
Onu Beşiktaştan koparmaya çalışanlara
Yazıklar olsun dememe yetti,
11 kişi bile gelse üstüne,
Biliyorum ki,
O topu senden alamayacaklar,
Biliyorum ki,
Attığın her uzun top,
Adrese teslim olacak
Umuyorum ki,
Uzun bir süre bizimle kalacaksın
Fernandes
Takım belki vasat bir oyun koydu sahaya
Ama önemli olan büyük takım olabilmektir,
2-0 dan 2-2 olmuş maçlarda
Geriden gelen köy takımı bile olsa,
Avantajlı olur.
Ama Beşiktaş artık Avrupada da kendinden emin
Gücünün farkında,
Belki bu gece bir mucize oldu ama
Yine de böyle bir şoktan sonra
Toparlanıp 3 puanı koparmak
Her yiğidin harcı değildir.
Son sözümüz Almeidaya,
Sakın benden ona laf etmemi beklemeyin,
Oyuncuların kötü günleri olur,
Bu gece de Almeida için öyleydi,
Ama en kötü gününde bile,
O pozisyonlara girebilmen bile yeterlidir benim için,
Vasat bir golcü olsa senin yerine sahada,
Hele hele bu gece olduğun gibi
Kötü bir gününde vasat bir golcü olsa,
Adı bile geçmezdi gece boyunca
Kaybolur giderdi o defans kalabalığının arasında,
Ama sen her pozisyonda vardın,
Hatta bir tane de attın ama
Hakem bozuntusu saymadı,
Senin canın sağ olsun be Almeida,
Sen sakat olmadıkça
Bu takımda her zaman
Forvetteki ilk isimsin,
Bu böyle biline!
Sana bu gece üzerinden
Görev çıkartanlara kulak asma,
Onlar olsa olsa Beşiktaş düşmanıdır,
Onlar değil mi ki,
Q7ye topçu değil ,
Fernandese sirk cambazı diyenler
Takma kafana dev adam,
Bu geceyi unuttuk bile biz,
Sen yarın çık
Oyna dev futbolu,
Koş elindeki kalp ile kapalıya.
Bir maç ile adam silecek
Adamlardan değiliz biz
Merak etme
Siyah Beyaz Aydınlık Günlerde Görüşmek Üzere
Twitter : ery02 veya erayerdal
Zordur İsrail deplasmanları
Takımları zayıf olsa da
Galibiyeti almak kolay değildir.
Aslında iyi başladı Beşiktaş,
Önce rakibini kontrol etti,
Sonra darbeleri vurdu.
Ama ne oldu ise ondan sonra oldu,
Beşiktaşlı oyuncular maç bitti zannettiler.
Grupta işi bitmiş rakipleri,
2-0 dan sonra ayağa kalkamaz sandılar
Ama futbol bu,
Önce bir karambol golü,
Sonra uzaktan bir füze,
Yine kâbusu yaşattı bize.
Her karanlığın ardından
Güneş doğar derler,
İşte o güneşin adı
Quaresma idi bu gece.
Önce ilk yarıda harika bir gol,
Sonra son saniyede ondan daha güzeli
İyi ki varsın be
Quaresma
Bence gollerinden de güzeli,
Galibiyet sevincini Süreyya ile paylaşman,
Önce insan olduğun için
Seni daha çok seviyoruz be Q7
Q7 haricinde bir de gizli kahramanlar vardı sahada,
Takım genelde vasatın altında iken,
Hilbert denen bir adam çarptı gözümüze,
90 dakika boyunca her deliği kapattı,
O yetmedi, kanatlardan bindirdi,
O da yetmedi,
Arkadaşlarını uyandırmaya çalıştı,
Büyük topçusun sen de be Hilbert
Bir de Fernandes vardı sahada,
Belki kendine göre vasatı aşamadı,
Göze çok çarpmadı ama
Onu Beşiktaştan koparmaya çalışanlara
Yazıklar olsun dememe yetti,
11 kişi bile gelse üstüne,
Biliyorum ki,
O topu senden alamayacaklar,
Biliyorum ki,
Attığın her uzun top,
Adrese teslim olacak
Umuyorum ki,
Uzun bir süre bizimle kalacaksın
Fernandes
Takım belki vasat bir oyun koydu sahaya
Ama önemli olan büyük takım olabilmektir,
2-0 dan 2-2 olmuş maçlarda
Geriden gelen köy takımı bile olsa,
Avantajlı olur.
Ama Beşiktaş artık Avrupada da kendinden emin
Gücünün farkında,
Belki bu gece bir mucize oldu ama
Yine de böyle bir şoktan sonra
Toparlanıp 3 puanı koparmak
Her yiğidin harcı değildir.
Son sözümüz Almeidaya,
Sakın benden ona laf etmemi beklemeyin,
Oyuncuların kötü günleri olur,
Bu gece de Almeida için öyleydi,
Ama en kötü gününde bile,
O pozisyonlara girebilmen bile yeterlidir benim için,
Vasat bir golcü olsa senin yerine sahada,
Hele hele bu gece olduğun gibi
Kötü bir gününde vasat bir golcü olsa,
Adı bile geçmezdi gece boyunca
Kaybolur giderdi o defans kalabalığının arasında,
Ama sen her pozisyonda vardın,
Hatta bir tane de attın ama
Hakem bozuntusu saymadı,
Senin canın sağ olsun be Almeida,
Sen sakat olmadıkça
Bu takımda her zaman
Forvetteki ilk isimsin,
Bu böyle biline!
Sana bu gece üzerinden
Görev çıkartanlara kulak asma,
Onlar olsa olsa Beşiktaş düşmanıdır,
Onlar değil mi ki,
Q7ye topçu değil ,
Fernandese sirk cambazı diyenler
Takma kafana dev adam,
Bu geceyi unuttuk bile biz,
Sen yarın çık
Oyna dev futbolu,
Koş elindeki kalp ile kapalıya.
Bir maç ile adam silecek
Adamlardan değiliz biz
Merak etme
Siyah Beyaz Aydınlık Günlerde Görüşmek Üzere
Twitter : ery02 veya erayerdal
