Her karanlığın ardından q7 doğar

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
JaNbErG

JaNbErG

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Her karanlığın ardından q7 doğar
Bakmayın siz puan durumuna

Zordur İsrail deplasmanları

Takımları zayıf olsa da

Galibiyeti almak kolay değildir.

Aslında iyi başladı Beşiktaş,

Önce rakibini kontrol etti,

Sonra darbeleri vurdu.

Ama ne oldu ise ondan sonra oldu,

Beşiktaş’lı oyuncular maç bitti zannettiler.

Grupta işi bitmiş rakipleri,

2-0 dan sonra ayağa kalkamaz sandılar

Ama futbol bu,

Önce bir karambol golü,

Sonra uzaktan bir füze,

Yine kâbusu yaşattı bize.

Her karanlığın ardından

Güneş doğar derler,

İşte o güneşin adı

Quaresma idi bu gece.

Önce ilk yarıda harika bir gol,

Sonra son saniyede ondan daha güzeli

İyi ki varsın be
Quaresma…

Bence gollerinden de güzeli,

Galibiyet sevincini Süreyya ile paylaşman,

Önce insan olduğun için

Seni daha çok seviyoruz be Q7…

Q7 haricinde bir de gizli kahramanlar vardı sahada,

Takım genelde vasatın altında iken,

Hilbert denen bir adam çarptı gözümüze,

90 dakika boyunca her deliği kapattı,

O yetmedi, kanatlardan bindirdi,

O da yetmedi,

Arkadaşlarını uyandırmaya çalıştı,

Büyük topçusun sen de be Hilbert…

Bir de Fernandes vardı sahada,

Belki kendine göre vasatı aşamadı,

Göze çok çarpmadı ama

Onu Beşiktaş’tan koparmaya çalışanlara

Yazıklar olsun dememe yetti,

11 kişi bile gelse üstüne,

Biliyorum ki,

O topu senden alamayacaklar,

Biliyorum ki,

Attığın her uzun top,

Adrese teslim olacak

Umuyorum ki,

Uzun bir süre bizimle kalacaksın

Fernandes…

Takım belki vasat bir oyun koydu sahaya

Ama önemli olan büyük takım olabilmektir,

2-0 dan 2-2 olmuş maçlarda

Geriden gelen köy takımı bile olsa,

Avantajlı olur.

Ama Beşiktaş artık Avrupa’da da kendinden emin

Gücünün farkında,

Belki bu gece bir mucize oldu ama

Yine de böyle bir şoktan sonra

Toparlanıp 3 puanı koparmak

Her yiğidin harcı değildir.

Son sözümüz Almeida’ya,

Sakın benden ona laf etmemi beklemeyin,

Oyuncuların kötü günleri olur,

Bu gece de Almeida için öyleydi,

Ama en kötü gününde bile,

O pozisyonlara girebilmen bile yeterlidir benim için,

Vasat bir golcü olsa senin yerine sahada,

Hele hele bu gece olduğun gibi

Kötü bir gününde vasat bir golcü olsa,

Adı bile geçmezdi gece boyunca

Kaybolur giderdi o defans kalabalığının arasında,

Ama sen her pozisyonda vardın,

Hatta bir tane de attın ama

Hakem bozuntusu saymadı,

Senin canın sağ olsun be Almeida,

Sen sakat olmadıkça

Bu takımda her zaman

Forvetteki ilk isimsin,

Bu böyle biline!

Sana bu gece üzerinden

Görev çıkartanlara kulak asma,

Onlar olsa olsa Beşiktaş düşmanıdır,

Onlar değil mi ki,

Q7’ye topçu değil ,

Fernandes’e sirk cambazı diyenler…

Takma kafana dev adam,

Bu geceyi unuttuk bile biz,

Sen yarın çık

Oyna dev futbolu,

Koş elindeki kalp ile kapalıya.

Bir maç ile adam silecek

Adamlardan değiliz biz

Merak etme…

Siyah Beyaz Aydınlık Günlerde Görüşmek Üzere

Twitter : ery02 veya erayerdal
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt