doctorrr
Üye
Onlar diğerlerinde de varsymbianda sahibinden.com var
allah allah
Onlar diğerlerinde de var
allah allah
Onlar diğerlerinde de var
ezik nokia
iosa yok mu
yaparlarsa kullanırız yapmazlarsa kendileri bilir. piyasada sadece android ve ios yok
ezik nokia
harbi iphone uygulamasından iyi olmuş. Yada benim telefonum yüzünden böyle
- - - Eklendi - - -
programın arayüzü gerçekten güzel.dandik yer imi programları gibi değil.animasyon geçişler falan.iyi yapmışlar.
kimse nokyaya bahmiyi herkes ezihliyi
benim hiçbirşey bilmemem bile bu gerçeği değiştirmez kardeş
anlaşıldı sen güneşte fazla kalmışsın. s3 almakla birşey bildiğini sanıyorsun. devam et bu kafayla.
benim hiçbirşey bilmemem bile bu gerçeği değiştirmez kardeş
benim hiçbirşey bilmemem bile bu gerçeği değiştirmez kardeş
Yükledim Furkan abim haber için çok
Hadi canım sende
Fatih kardeşim
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?