Hepsiburada Android İçin Çıktı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

doctorrr

Üye
symbianda sahibinden.com var
 

Mobilator

Emekli Yönetici
Bugüne kadar çıkmaması hataydı zaten. Adamların iphone uygulaması vardı android yoktu. 1 iphone satıyorsa 20 android satıyor ama. (konuyu androidi bir sürü marka kullanıyor tartışmasına dönüştürmeyin dedigimin onla alakası yok.)
 

15097

Üye
.

- - - Eklendi - - -

.
 

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
benim hiçbirşey bilmemem bile bu gerçeği değiştirmez kardeş

ortada bir gerçek varsa uygulama ve oyun çıkmıyor diye herkes nokia kullanmayı bırakacak diye birşey yok. ben ne demişim ilk mesajımda? yaparlarsa kullanırız yapmazlarsa kullanmayız. piyasada sadece android veya ios yok demişim. haksız mıyım? sokağa çıktığında herkesin elinde androidli ve ioslu cihazlar mı var? elbette hayır. peki ben o sistemlere kötü diyor muyum yine hayır? ama sen kalkıp milletin para vererek seçip aldığı bir eşyaya hakaret edersen o laf satın alana dokunur. benim iş yaptığım şirketlerde en çok rastladığım cihazları söyleyeyim mi? küçük şirketler de değiller. cihazlar; e6, e7, n8, 701, sgs 2 ve iphone 4s. paşa gönülleri bilir. çıkarmasınlar uygulama. bizde ağlamıyoruz zaten.o yüzden kışkırtıcı mesajlar yazmayı bırak ve efendi ol.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...