Silinen Üye 94869
Kapalı Hesap
-
Konu Sahibi
-
Teşekkürler
zaten android için yazıyoduda çıkmamıştı. çok kalite uygulama olmuş s3 de süper ötesi arayüz
Telefonuma mesaj olarak geldi dün, konusunu açayım dedim iyi yapmışım galiba
zaten android için yazıyoduda çıkmamıştı. çok kalite uygulama olmuş s3 de süper ötesi arayüz
Yükledim Furkan abim haber için çok
iOS için zaten vardı
Android için yeni çıktıysa "hayır geç kalmadın"
Yani ben mi geç kaldım konu açmakla
Android için yeni çıktıysa "hayır geç kalmadın"
maximum 2 saatte soruna cevap veriyolardün gece indirdim arayüzü çok başarılı bukadarını beklemiyordum
birde satış sonrası desteği iyi olsa çok iyi olurdu.
paket iyi hizmet kötü..
Bazı maillerine cevap gelmek bilmiyor birkaç ay önce attığım maile halen cevap gelmedi desem inanmazsınız sanırımHepsiburada iyidir. Kendilerine attığım onlarca "bir daha Hepsiburada'dan alışveriş yapmayı düşünmüyorum" maillerinin hepsine cevap verdiler ve gördüğüm kadarıyla artık daha titizler. Eskisi gibi değil.
Bazı maillerine cevap gelmek bilmiyor birkaç ay önce attığım maile halen cevap gelmedi desem inanmazsınız sanırım
Senin ki yine iyiymiş
İnanıyorum çünkü benim attığım maillere de çok geç cevap gelmişti. Ancak son alışverişlerde çok hızlı davranıyorlar. Mesela bir ürünü garantiye göndermek için başvurdum 1 hafta içinde cevabı geldi ve gönderdim
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?