Hep SeN DiYe AğLaYaN BiR ÇoCuğUm

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Nillowa

Üye
    Konu Sahibi
Hep SeN DiYe AğLaYaN BiR ÇoCuğUm
artık geçmiyor içimden
öyle güzel duygular
sevgiymiş aşkmış güvenmiş
bunlar benim hayatımda yitirklerimde
yer almakta!
...cümlelerimde hep bir
nefret kin ve kızgınlık gizli
masallarımda hep kötü sonlar
başlangıçlar yasak gibi
aşklar günhtan farksız
sense bir sürgün kenti gibi
devamlı ızdıraplarımı yaşadığım tek şehrimsin.
defalarca kanatsanda yaralarımı
hep acı çekip ağlamak isteyip
koşarak geldiğim şehrimsin.
ve ben hep sensizliğe ağlayan
seninleyken düşüp
dizlerimi kanatıp
sonra yeniden sen diye ağlayan
bir çocuğum işte..



alıntı
 
  • Beğen
Tepkiler: loss_pain, Love Prince, bybilal ve 1 kişi daha


Crispy57

Crispy57

Üye
tam beni ifade ediyo bu.. emeğine sağLık
 
bybilal

bybilal

Üye
süpermişş çok güzell eline sağlık
 

Tehmine_92

Üye
Super bir seir...SIMDI SIZ BIR BUNU DINLEYIN
Sevmek mi?-Hic tatmadim
Ya gulmek?-Coktan unuttum
Yashamak mi?-Bosh ver
Ashk ne mi?-Buyuk bir yalan
Mutsuzluk mu?-Iste o benim dunyam:(
 

Nillowa

Üye
    Konu Sahibi
anlayana çok anlamlı ..
 
Love Prince

Love Prince

Üye
sanki beni anlatıyor :)
 

Nillowa

Üye
    Konu Sahibi
ay ay bak sen :)
 
loss_pain

loss_pain

Üye
çok güzel. tşkrler:)
 

Nillowa

Üye
    Konu Sahibi
rica edeim :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt