Henry iyi başladı ama... (Video)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Onur Saka

Onur Saka

Üye
    Konu Sahibi
Henry iyi başladı ama... (Video)
Henry iyi başladı ama... (Video)










New York Red Bulls formasıyla çıktığı ilk maçta Tottenham'a karşı gol atmayı başaran Thierry Henry, takımını galibiyete taşımayı başaramadı.

Thierry Henry transferiyle futbol dünyasının gündemine oturan New York Red Bulls, hazırlık maçında İngiltere'nin Tottenham Hotspur ile karşı karşıya geldi. Fransız yıldız takımını öne geçirse de ikinci yarıda 2 gol birden bulan Tottenham maçtan 2-1 galip ayrıldı.
New York formasıyla ilk maçına çıkan Henry, maçın 25. dakikasında ceza sahası içinde topla buluştu ve şık bir vuruşla takımını 1-0 öne geçirdi. Ancak ikinci yarıda önce Robbie Keane sonrasında ise Bale ile 2 gol bulan Tottenham maçtan 2-1 galip ayrılmayı başardı.
Maçtan sonra açıklamalarda bulunan Thierry Henry, "Gerçekten mükemmel. Başlangıç çok iyiydi. Topa dokunmak, gol atmak bana evimde olduğumu hissettiriyor ve bu benim için çok önemli." şeklinde konuştu.
 


^^Positive^^

Üye
yeni klübünde başarılar...
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Henry :hmmm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt