Hem Telsim,hem Fenerbahçe

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
cllgr

cllgr

Üye
    Konu Sahibi
Hem Telsim,hem Fenerbahçe
adam ikisindende çok çekmiş demek,ne diyim allah sabır versin


fb li arkadaşlar kusura bakmayın,mizah olsun maksat....hem olayda bayagı eskimiş.yıllar geçmiş yani
 


hidayet

hidayet

Üye
zavallı adamı utandırmasalar olmuyo dimi
 
darkwolf

darkwolf

Üye
telsımlı olarak bıraz hak werıyorum adama
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Yaw telsim kısmı tamamda Fenerle ilgili gülecek bir durum bile yok.! Sona bi satır eklenmiş ve fenere mal edilmiş..
 

slayer

Üye
<div class='quotetop'>(van_hoijdonk &#064; Mar 10 2006, 06&#58;25 PM) [post=294490]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Sona bi sat&#305;r eklenmi&#351; ve fenere mal edilmi&#351;..
[/b][/quote]
sanm&#305;yorum... Yaz&#305;y&#305; inceleyin... eklanmi&#351; dedi&#287;in sat&#305;rlardaki harfleri, at&#305;&#351;&#305; metindekine benziyor, hemde kopyalanacak kadar benzemiyor...

Adama gelince... hakl&#305;_&#33;&#33;&#33;
 
mAd_girL

mAd_girL

Üye
&#39;son bir satır eklenmiş ve fenere mal edilmiş&#39; derken sadece metnin son satırı fb ile ilgili geri kalan yazının alakası yok ama bunu okuyan nerdeyse yazının tamamını fenerle ilgiliymiş gibi anlıyor. Kopyalama ile ilgili bişi değil anlatmak istediği
 
kikaksk

kikaksk

Üye
adam haklı vallaha yazıda manyak güsel ....
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
<div class='quotetop'>(mAd_girL &#064; Mar 10 2006, 06&#58;43 PM) [post=294534]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
&#39;son bir satır eklenmiş ve fenere mal edilmiş&#39; derken sadece metnin son satırı fb ile ilgili geri kalan yazının alakası yok ama bunu okuyan nerdeyse yazının tamamını fenerle ilgiliymiş gibi anlıyor. Kopyalama ile ilgili bişi değil anlatmak istediği
[/b][/quote]


Bunu demek istemiştim..
 
FrontmaN

FrontmaN

Üye
Benim telsim hatta bozuldu. Çekmez oldu.
 
Silinen Üye 153

Silinen Üye 153

Kapalı Hesap
Bence yalan

İyi bende 10 Dk sonra A4 Kagıda bisiler yazıp ekleyim
 
D3N1Z

D3N1Z

Üye
<div class='quotetop'>(van_hoijdonk &#064; Mar 10 2006, 06&#58;25 PM) [post=294490]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Yaw telsim kısmı tamamda Fenerle ilgili gülecek bir durum bile yok.&#33; Sona bi satır eklenmiş ve fenere mal edilmiş..
[/b][/quote]
+1 çok guzel demisin TELSİM kısmı KESİNLİKLE doğru ama FB kısmına KATILMIYORUM şaka maka Paylaşım için sagol guzel mektubn
 
pskolojik maynağ

pskolojik maynağ

Üye
yazık insana ne kor be
 
seyfofen

seyfofen

Üye
f b li olmak utanmaksa böyle bir mektup yazmak ahmaklık tır..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt