furkey teşekkür ederim, senin dediğin yöntem aklıma daha fazla yatıyor ancak daha önce denemediğim için biraz karışık geldi, ayrıntılı bir link falan vermen mümkün mü?
peki nidforspid senin yöntem daha kolay görünüyor, denildiği gibi stabil çalışıyor mu ve sorduğum gibi kaldırırken bu yöntemde badaya flaş gerekiyor mu?
peki nidforspid senin yöntem daha kolay görünüyor, denildiği gibi stabil çalışıyor mu ve sorduğum gibi kaldırırken bu yöntemde badaya flaş gerekiyor mu?
ya arkadasım 2 yontemdede kaldırınca flashlama gerek yok 1. yontemde sd nin 2 partini silip 1 ile birlestir ve galaxyboot u sil eskisi gibi olur(dikkat yedek alın sd nizi) 2 yontem galaxy boot u silin yeter. AMA illa ben arama açma tusuna basınca birsey olur dosyaları bulamaz patlar diye korkuyorsanız eski boot u yukleyin fotayla factory fs yuklenmedikce bence format atmaz bu arada son yazdıklarımı yapmayın bozarsanız benim sucum değildir
androidwave sağolasın, zaten forumda yazılanları döverek yaptırmıyorla kimse suçlu olamaz benim için multiloadera aşinayım aslında ama pek hoşlanmıyorum zart zurt flaşlamaya
Arkadaşlar karşılıklı atışmaları sildim.
Birbirinizi kışkırtan sözlerinizi de.
Bir konuda bir yöntem belirtilebilir.
Başka biri tarafından farklı bir yöntem daha belirtilebilir, sakınca yoktur bunda. İsteyen de istediği yöntemi kullanır.
Sizin açtığınız konu sizin konunuz değil, hepimizin konusudur ve konuyla alakalı ve kurallar dahilinde her şey de yazılabilir.
Lütfen birbirinize karşı kırıcı olmayın!..
Arkadaşlar karşılıklı atışmaları sildim.
Birbirinizi kışkırtan sözlerinizi de.
Bir konuda bir yöntem belirtilebilir.
Başka biri tarafından farklı bir yöntem daha belirtilebilir, sakınca yoktur bunda. İsteyen de istediği yöntemi kullanır.
Sizin açtığınız konu sizin konunuz değil, hepimizin konusudur ve konuyla alakalı ve kurallar dahilinde her şey de yazılabilir.
Lütfen birbirinize karşı kırıcı olmayın!..
Wave var bende şimdi BADA yı ANDROİD'e dönüştürebiliyor muyum ? Ve üstüne mesala Androidde yer alan bir uygulamayı yükleyebilir miyim ? Merak ettim ona göre bu işe girecem.