Hazard: "Manchester'a gidiyorum"

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Hazard: "Manchester'a gidiyorum"
Lille'in yıldız futbolcusu EdenHazard, gelecek sezon Manchester'a gideceğini yinelerken, Manchester United mı yoksa ManchesterCity'de mi forma giyeceği hakkında bir açıklama yapmadı.

Lille yönetiminin de daha önceden Hazard'ın önümüzdeki yaz takımdan ayrılacağını duyurması üzerine Belçikalı yıldız Manchester United'da da, Manchester City'de de seve seve forma giyebileceğini söylemişti.

Ligue 1'de sezonun ödülleri töreninde basın mensuplarının sorularını yanıtlayan 21 yaşındaki futbolcu, gelecek sezon nereye gideceği yönündeki bir soruya, "Daha önceden de söylediğim gibi; Manchester'a gidiyorum. Kararımı en yakın sürede açıklayacağım." şeklinde yanıt verdi.

Fransa'da sezonun oyuncusu seçilen Hazard, bu sezon ligde 17 gole imza atarken, 15 de asist yaptı.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
410
Haydar
Kingmortall
Cevap
1
Görüntüleme
411
Haydar
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
468
Haydar
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
407
Haydar


Üst Alt