Hayatın anlamını arayanlar grubunu devredeceğim..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
Hayatın anlamını arayanlar grubunu devredeceğim..
Meraklı ve istekli arkadaşlara duyurulur..
 

Catty

Emekli Yönetici
İstersen alabilirim Salihcim
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Hayır , Devretmeyeceksin Salih
Bu grup senin ve ne olursa olsun senin kalmalı... (hayatın anlamını bulsan bile ...)
 
devralcak çok olursa anket aç Salih
 

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
Ben devralabilirim

Ancak aktif, tarafsız, tanıdığım ve güvendiğim birine devredebilirim

Hayatımın anlamını anladım buldum ben gerek yok

Hadi ordan bıdık

İstersen alabilirim Salihcim

Ancak aktif, tarafsız, tanıdığım ve güvendiğim birine devredebilirim

Hayır , Devretmeyeceksin Salih
Bu grup senin ve ne olursa olsun senin kalmalı... (hayatın anlamını bulsan bile ...)

Eğer aktif şekilde davetiye göndermiş olsaydım grup üyesi sayısı 800 ü bulurdu, eski ben kadar hevesli birine devredebilirim.. Daha önceleri çok şeyler söylenmişti bir çok konuda, kulak asmadım, hemen ardımda ki gruplardan bazı arkadaşlar bana grup devretti kabul etmedim, maksat maxicep'de ki bazı değerleri yaşadığım kötü anılar yüzünden boca etmemek, belki iyi niyetli arkadaşlar toplanır ve güzel muhabbetler yine olur, siteye aktif ve iyi üyeler katılır ümidiyle

devralcak çok olursa anket aç Salih

Yukarıda da dediğim gibi, herşey tadında güzel Aktif, bilinçli ve aklı başında bir üye istiyorum.
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Bu grup senden başkasına yakışmaz gel vazgeç
 

Catty

Emekli Yönetici
Yukarıda da dediğim gibi, herşey tadında güzel Aktif, bilinçli ve aklı başında bir üye istiyorum.

Bak Salihcim, cevap verirken , hayır veya evet seçeneklerini kullan , bizim aklımızın başında mı değil mi , sen seçemezsin bunu ,tarafsız olup olmanızı da ...
Cevap verirken laf sokma
Hata bizdeki senin olan birşeyi istiyoruz!
İyi forumlar
 

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
Cevap nizamidir, haddini aşan arkadaşın mesajı şikayet edildi, seviyesine düşmeyeceğim.. Cevabı oku ve çıldır, umrumda değil..

--------------- Ekleme ---------------

Grup fairy e devredilmiştir.İlginize teşekkürler
 
Konu tartışma yaratılmaması ve konu sahibinin talebi üzerine kitlendi. Sayın üyelerimiz birbirinize emir kipiyle konuşmamanızı rica ediyorum
 

Praetor

Emekli Yönetici
Olayda haddini aşan bir durum bulunmamakta olduğundan şikâyet edilen üye Catty'e herhangi bir ceza verilmedi.
Herkesin konuşma hakkı ve cevap hakkı bulunmaktadır. Cevaplar da genel olarak verildiği kimsenin üslubundaki sertliğe göre sertleşebilmektedir.
Ancak hiç kimsenin haddini aşmaması gerekmektedir.
Tüm üyelerimizin bilgisine.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...