Hay ben bu telefonun

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
Hay ben bu telefonun
n85imi kullanayım dedim ama usb girişi bozuk ve bu slk nokia şarj yerini usb yeriyle aynı yere yapmış geçen deedim şarj aletini teefonun ışığı yandı sevindim çok sonra ışık gitti bastırdım aleti falan usb giriş kısmını tamamen bozdum batarya şarj cihazı aldım bataryayı onunla şarj ettim şimdi açma kapma tuşuna basılı tuttuğun süre boyunca çalışıyo elini çekince kapanıyo off kesin o kısmına da zarar verdim napçam şimdi gitti telefon
 

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
çıkınca bakarız
 

iyavuzoz

Üye


(birleştir)


- - - Eklendi - - -

bana da almadı
 

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi

80-90 tl para istiyolar n85 böyle yaa nokianın ilk parti kazmalı.ı babm ilk çıktığında aldı ilk partilerin hepsi sorunlu amerikada toplatılmıştı hatta normal telefoncuya götürüp sorcam kaça yaparsın diye
 

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
yaa ben 80-90 tlyi servise verceğime gidip başka şeyler yaparım zaten 5800om var ben onunla mutluyum
 
amuda kalkıp 5 ters takla at yerde yuvarlan gangnam dansı yap
2 de dua et düzelir
 
n900 ucuzlamış 5800 in fiyatı fazla düşmeden satıp üstüne para ekleyip n900 mü alsam?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...