Haxball

ismail

Üye
Ben yeniliyom sonrada sıkılıyom
 
Tepkiler: ANIL

Oğuzhan

Üye
Var mı oynamak isteyen?
 
Tepkiler: -Börteçine-

ismail

Üye
ben yeniliyom müco biliyo
ama sizler oynayabilirsiniz herdaim
 

Oğuzhan

Üye
Ben de iyi oynayamıyorum ki.
 
Tepkiler: -Börteçine-

ismail

Üye
aç hadi ozi
 
Tepkiler: Oğuzhan

ismail

Üye
Gene kaybettim
 
Tepkiler: Oğuzhan
halugu 5-3 cabbari 5-1 yendim gençler sıradaki gelsin
 

CABBAR

Üye
Çok sıkılıyorum yaa yapsak mı ki şimdi bir maç
 

Haluk.

Üye
Kurulun Beyler
Şifre maxic


- - - Eklendi - - -

bASKETBOL HARİTASI AÇTIM HEP FUTBOL MU
 

CABBAR

Üye
bALL3d OYNAYALIM BEYLER HARİKA

- - - Eklendi - - -



Buraya girin
CABBAR's Room bulun şifre maxi


- - - Eklendi - - -

Unity eklentisini kurmalısınız
 
Tepkiler: Oğuzhan