Haxball

ismail

Üye
vınn kullanıyom

ama fazla kasmıyodu bi iki kere kastı
 

Haluk.

Üye
Haxball mı oynuyonuz oda linki atsanıza bende geleyim oynuyosanız.
 
Tepkiler: -Börteçine-

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
Gelirseniz oynayalım yine
 
Tepkiler: -Börteçine-

Haluk.

Üye
Oyunda olan varmı oda kurmadıysanız ben kurayım?
 
Tepkiler: -Börteçine-

Haluk.

Üye


Kurdum gel sifre beatles
Ayıp ettin önce ben kurmuştum neyse


- - - Eklendi - - -


Ayıp ettin önce ben kurmuştum neyse
girmiyo snn odaya


- - - Eklendi - - -


benim odaya gel bir de şifre maxicepp


- - - Eklendi - - -

axball-şifresimaxicepp


- - - Eklendi - - -

maxicepp şifre 2 p ile


- - - Eklendi - - -

yaw gelsenizee.
 
Tepkiler: -Börteçine-

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
Oyun için sağol Haluk
 
Ama pingim 90/23500lerdeydi neden oyle oldu anlamadim bazen benim pingte 1500lere cikiyordu
 

ismail

Üye
pingi yüksek olan kazansa ben kazanırım :
 

Oğuzhan

Üye
Bakariz.
 
Tepkiler: -Akıncı

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
 
Tepkiler: -Akıncı

ismail

Üye
 
Tepkiler: -Akıncı