Haxball



Bekle pc aciyirum
İnş ping olmaz
 
Tepkiler: ANIL

achambo

Üye
şifre ne
 
Tepkiler: ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
Sifre villevalo
 

achambo

Üye
anıııııl

- - - Eklendi - - -

girmiyo yine FAQ bişeyler yazdı
 

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
Baska tarayıcı ile denedin mi?
 

achambo

Üye
başka odaya girdim

- - - Eklendi - - -

anıl girmiyo


- - - Eklendi - - -

ban yedim
 

ismail

Üye
aynen farkı yedim
 
Tepkiler: ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
Olur öyle
 
Tepkiler: -Börteçine-

ismail

Üye
gella ömer bendede 400 300 civarı

- - - Eklendi - - -

yanlış saymadıysam 4-0 kaybettim
 

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
Hakkınızı kaybettiniz beyler
 

Oğuzhan

Üye
1 saat önce haxball oynuyordum. Forumda olsaydım ben de katılırdım. Gerçi acemiyim ama avans verirdiniz.
 

ismail

Üye
1 saat önce haxball oynuyordum. Forumda olsaydım ben de katılırdım. Gerçi acemiyim ama avans verirdiniz.
sen hiç değilse acemisin bense hard acemiyim ortasahanın gerisinden kendi kaleme salladım
 
Tepkiler: Oğuzhan
400pingle haxball mi olur la hic oynamam daha iyi
 
Tepkiler: -Börteçine-