Hatırlıyan var mı acaba ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Hkn's

Üye
    Konu Sahibi
Hatırlıyan var mı acaba ?
Pokemon
Jessie: Belaya hazır olun!
James: Hem de çifte belaya!
Jessie: Dünyayı yok olmaktan kurtarmak için!
James: Tüm insanlığı ulusumuzla birleştirmek için!
...
Jessie: Gerçeğin ve sevginin kötülüklerini açığa vurmak için!
James: Amacımız yıldızlara ulaşıncaya kadar!
Jessie: Jessie!
James: James!
Jessie: Roket takımı her zaman ışık hızıyla hareket eder!
James: Ya teslim olun, ya da savaşmaya hazır olun!
Meowth: Miyav! Bu çok doğru!

 
Tepkiler: Necmati, Tuba.Erva, Lina_TR ve 3 diğerleri
ondan sonra gercekten ısık hızıyla harekete geciriyodu ash onları
 

One907

Üye
Offf hatırlamam mı sonu her zaman aynı sabah-akşam farketmez uçarak ekranda küçüldükten sonra yıldız olup yok oluyorlardı
 

Hkn's

Üye
    Konu Sahibi
aynen
 

Revengeful

Emekli Yönetici
artık gına gelmişti
 

Praetor

Emekli Yönetici
Bu ne yahu Bilmiyorum ben böyle şeyler
Ben Tavşanın: Eeee, naber yaaaa. Dediği zamanlarda kaldım
 

zibidi39

Üye
asheni seçtim pikaçuuu
pikaçuika pika...
ashenı seçtim balbazarrrrrr
balbazar:balba balba...

bıde su pokemanda bı hemseıre vardı hastyım ona yaa
 

aLone

Üye
hehe süperdi bunlar ya özledim o günleri
 
Cigilipap'ın söylediği şarkının Mp3 şeklini de bulursan sevinirim
 

Hkn's

Üye
    Konu Sahibi
ben hep sabah 5:30 da okula gıtmeden once kalkardm power rangers diye 1 çizgi film vardı onu izlerdm
 

zibidi39

Üye
hee ewet bırlesıp robot olusturyolardı
 

Hkn's

Üye
    Konu Sahibi
aynen hastasıydım onun :d
 

mcnpl4

Üye
az izlememiştim onları tasolarını felan biriktiriodum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...