Hata yüzünden tel açılmıyor.. (N8)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

radar65

Üye
    Konu Sahibi
Hata yüzünden tel açılmıyor.. (N8)
telefona sabah oviden 27. li son sürümü yükledim her şey yolundaydı..oyunlar haritalar dört dörtlüktü..
telefondaki resimleri felan silip iyi bir başlangıç yapmak için hard format attım birde ama hard format sonrası
haritalar ve oyunlar gitti

tekrar yeni sürümü yüklesemde gelmedi silinenler..çok sinirilerim bozuldu ve 24. sürüm tekrar yükleyeyim derken phoenixte yanlışlıkla update sowtfareye tıkladım sonra telefon kapandı pc hata felan verdi ve telefonumu şu anda çalıştıramıyorum..açma kapama tuşuna basınca titriyor ancak görüntü yok..

ne olur bana yardım edin abilerim kardeşlerim..neden yapar sizce bu sorunu ? :(
 


TheMadness

TheMadness

Üye
telefona sabah oviden 27. li son sürümü yükledim her şey yolundaydı..oyunlar haritalar dört dörtlüktü..
telefondaki resimleri felan silip iyi bir başlangıç yapmak için hard format attım birde ama hard format sonrası
haritalar ve oyunlar gitti

tekrar yeni sürümü yüklesemde gelmedi silinenler..çok sinirilerim bozuldu ve 24. sürüm tekrar yükleyeyim derken phoenixte yanlışlıkla update sowtfareye tıkladım sonra telefon kapandı pc hata felan verdi ve telefonumu şu anda çalıştıramıyorum..açma kapama tuşuna basınca titriyor ancak görüntü yok..

ne olur bana yardım edin abilerim kardeşlerim..neden yapar sizce bu sorunu ? :(
25.7 olan sürümden 24 e direk dönemezsiniz. Dead flash ile Scandinavia DG sürümünü atın 11.5 Quality assurance serverında var. Sonra anna 24 ü atabilirsiniz.
 

radar65

Üye
    Konu Sahibi
herkese teşekkür ederim kendim başedemeyeceğimi anlayınca güvendiğim bir telefoncuya götürdüm..5 dakika içerisinde telefonu kurtardı ama sorunlarım hala bitmedi ve şu an ağlamak istiyorum.. :)

tamam telefonun geri gedliğine seviniyorum ama insanoğlu hep en iyisi olsun istiyor..

şimdide içerisindeki orjinal resimler ve videolar yok oldu..

diyeceksiniz şimdi kaç kere o resimleri kullanacıksın sanki diye ama buda benim huyum işte..telefonun orj resimi videosu bi köşede duracak..

onun haricinde birde nfs diye bir oyun vardı oda gelmedi..

telefoncu buna şükret fazla kurcalama dedi..ama ben videoları fotoğrafları istiyorum..

birde ben kendim oviden yaptığım ilk güncellemede haritalarıda kendi otomatik yüklemişti..
bölgeler felan..
bu çok önemli değil kendimde güncellerim ama sizce nasıl bir işlem yapmalıyım şimdi?
 
realplayer2

realplayer2

Üye
şu an hangi sürüm yüklü sende 25.07 ise sorun yok zaten yazılımı yükledikten sonra format atmakla telefona kalp krizi geçirtmişsin çünkü sistem dosyalarının yarısı gitti. eğer orjinal resim video oyun geri gelsin diyosan yüklü sürümü tekrar üstüne flaş atman lazım tabiki o 700 küsür mb olan dosyayıda indirip e hadi kolay gelsin
 

radar65

Üye
    Konu Sahibi
ya şu andada haritalar gelmiyor..basıyorum ancak yüklenmiyor hata veriyor..

telefonda basıyorm basıyorum açılmıyor sizce bunu nasıl halledebilirim? teşekkür ederim..
 
ikoooo

ikoooo

Üye
Bende ayni problemi yashadim...4 gundur hall edemiyordum..navifirm den indirdiklerim ishime yaramadi..sonda sitesinden indirdim dosyalari..ordan phoneix le guncelledim ve chok shukur her shey hall olundu...
navifirm gozumden dushdu bosh verin gitsin...


----------Eklendi @ 21:31:18 ---------- Yazıldı @ 21:30:14 ----------

Site boyle: allnokia ru firmware
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
naviden memcardcontent indirip atın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt