radar65
Üye
Hata yüzünden tel açılmıyor.. (N8)
telefona sabah oviden 27. li son sürümü yükledim her şey yolundaydı..oyunlar haritalar dört dörtlüktü..
telefondaki resimleri felan silip iyi bir başlangıç yapmak için hard format attım birde ama hard format sonrası
haritalar ve oyunlar gitti
tekrar yeni sürümü yüklesemde gelmedi silinenler..çok sinirilerim bozuldu ve 24. sürüm tekrar yükleyeyim derken phoenixte yanlışlıkla update sowtfareye tıkladım sonra telefon kapandı pc hata felan verdi ve telefonumu şu anda çalıştıramıyorum..açma kapama tuşuna basınca titriyor ancak görüntü yok..
ne olur bana yardım edin abilerim kardeşlerim..neden yapar sizce bu sorunu ?
telefondaki resimleri felan silip iyi bir başlangıç yapmak için hard format attım birde ama hard format sonrası
haritalar ve oyunlar gitti
tekrar yeni sürümü yüklesemde gelmedi silinenler..çok sinirilerim bozuldu ve 24. sürüm tekrar yükleyeyim derken phoenixte yanlışlıkla update sowtfareye tıkladım sonra telefon kapandı pc hata felan verdi ve telefonumu şu anda çalıştıramıyorum..açma kapama tuşuna basınca titriyor ancak görüntü yok..
ne olur bana yardım edin abilerim kardeşlerim..neden yapar sizce bu sorunu ?


