Sorunu biraz daha açık yazarsanız daha iyi anlaşılır.
Öncelikle "BIOS'tan format" ile neyi kasdettiğinizi anlamadım.Sanırım DOS ortamındaki formattan bahsediyorsun.Eğer hatayı burda alıyorsan çeşitli sebepler olabilir.Mesela yanlış kurulum CD'siyle format atıyor olabilirsiniz ya da format CD'si hasar görmüştür.Sürücüde de sorun olabilir.Hata kodlarını açılımıyla birlikte verirseniz hatanın nerde olduğu anlaşılabilir.