Hastaneden randevu alan ücret ödeyecek

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
bydexer

bydexer

Üye
    Konu Sahibi
Hastaneden randevu alan ücret ödeyecek



[h=2]Sağlık Bakanlığı yeni yılla birlikte “Merkezi Hastane Randevu Sistemi”ni (MHRS) hayata geçiriyor.[/h]
Sağlık Bakanlığı, yeni yılla birlikte tüm yurtta "Merkezi Randevu Sistemi"ni (MHRS) hayata geçiriyor. Uygulamaya göre Sağlık Bakanlığı'na bağlı 2. ve 3. basamak hastaneler ile ağız ve diş sağlığı merkezlerinden randevu almak isteyenler, artık hastanelerin Türk Telekom hattını değil, "Alo 182 MHRS Çağrı Merkezi"ni arayacak. Vatandaşın karşısına çıkacak olan operatörler, danışmanlık hizmeti de sunarak, istenilen ve doktor için randevu verecek.


[h=4]GÖRÜŞME BEDELİ 4 TL[/h] Ancak Alo 182 MHRS Çağrı Merkezi'ni arayarak canlı operatörle yapılan her görüşmenin bedeli, yaklaşık 4 lira olarak tespit edildi. Operatör ile görüşmenin ortalama süresi ise 7 dakika. Bakanlık verilerine göre kamuya ait 2. ve 3. basamak hastaneler ile ağız ve diş sağlığı merkezlerine günde 1 milyon 200 bin hasta başvuruyor. Erzurum ve Kayseri'de pilot uygulamayla başlayıp 69 ilde hayata geçirilen uygulama sırasında yapılan çalıştaylar, özellikle büyük şehirlerde vatandaşın yaklaşık yüzde 70'i internet üzerinden randevu aldığını gösterdi. Planlamaya göre en son 19 Aralık 2011'de İstanbul'da da MHRS'ye geçiş planlanıyor.

KAYNAK:
 


spy ghost

spy ghost

Üye
her devlet hizmetine para veriyoruz zaten listeye bunu da ekleyelim
 
uraki

uraki

Üye
evet çok güzel bir gelişme :d:
 
spy ghost

spy ghost

Üye
daha zamlanacak bir hizmet,yeni bir vergi varsa söylensin hani insanın kalbine iniyor atık
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt