Hastanede şok eden poz!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Romantik Prens

Romantik Prens

Üye
    Konu Sahibi
Hastanede şok eden poz!
Yeni doğan bebekle çekilen bu fotoğraf dünyayı şoke etti. Bebeği üniformasının cebine koyan hemşireye tepki yağıyor.



Fotoğraf, İsrail'in en büyük hastanelerinden birinde çekildi. 13 yıllık tecrübeli hemşire, yeni doğan prematüre bebeği üniformasının cebine koyarak hatıra fotoğrafı çektirdi. Ajansların geçtiği fotoğrafın ardından dünyadan hemşireye tepki yağdı. Bunun üzerine hastane yönetimi minik bebeğin canını tehlikeye atan hemşireyi açığa aldığını duyurdu.

Ancak aileler, bebeğin hayatını hiçe sayan hayatını hemşirenin işine tamamen son verilmesini istiyor.
 


POWER

POWER

Üye
:sahan::sahan::sahan::sahan::sahan:
 
dreamnurse

dreamnurse

Üye
biz bırakın prematüre bebeği miadında doğanı bile maskesiz steril eldivensiz alamıyoruz elimize kadının yaptığına bak :@ondan sonrada bizim mesleğimiz neden ayaklar altında diyoruz yazık bunun gibi densizlerin yüzünden işini gerçekten iyi yapan insanlar arada kaynıyoo :birak:
 
dreamboys69

dreamboys69

Üye
bebekler neden ölüyor belli oldu...özensizlik...
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
:sahan: :sahan: :sahan: :sahan: :sahan: :sahan: :sahan: :sahan: :sahan:
 

jöly

Üye
her meslekte işini tam yapan olduğu gibi böyle yapan insanlar da var maalesef...yazık bebişe...inşallah cezalandırırlar o hemşireyi...:@
 
teomaxi

teomaxi

Üye
yuhh
 
Ue-Gazi

Ue-Gazi

Emekli Yönetici
Bende Tam Bu Konuyu Açıyordum Ki... Arattığımda Senin Konunu Buldum...

Yazık Yaaa Bukadarmı Olur Yaaa... İnsan Hayatı Bukadar Mı Ucuz Olur... Başımızdakiler İnsanların Gözlerini Boyamak İçin... Televizyon Karşısına Geçip Oraya Hastane Açtık Buraya Hastane Açtık Şuraya Sağlık Ocağı Açtık Demesini Biliyorlar G.... Yırta Yırta. Açmak Bir Marifet Değil Açmışsın İşte Ne Mal Oldukları Ortada... Açıyorsun Madem Koyuyormusun İçine Deneyimli Elemanını... Yapıyormusun Denetimini... Haaaa :@ Şerefsizin Önde Gidenleri... :@ Bizim İnsanımızda Hala Kör Hala Kör :@ Görmüyolar Ki Ne Mal Olduklarını... Yazık Yaaa... Allah Belanızı Versin Ne Denebilir Ki Başka... :@
 
dreamgirls

dreamgirls

Üye
vahşet, sorumsuzluk... nasıl ufacık ve savunmasız bi canlının hayatını tehlike altına atabilecek davranışları sergileyebiliyolar... o canlar onlara emanet edilmiş,anne babalar onlara güvenmiş... eğer ki herhangi bi sağlık görevlisine güvenilmicekse, kime güvencek insanlar... o bebeğe bişi olsa kim alcak sorumluluğu..? bunda hastane de suçludur, affedilemez... :@
Allah nasip ederse, ben zamanı gelince bebeğimizi halasına emanet etcem, içim rahat... :mahcup::)
 

Solamente

Üye
biz bırakın prematüre bebeği miadında doğanı bile maskesiz steril eldivensiz alamıyoruz elimize kadının yaptığına bak :@ondan sonrada bizim mesleğimiz neden ayaklar altında diyoruz yazık bunun gibi densizlerin yüzünden işini gerçekten iyi yapan insanlar arada kaynıyoo :birak:

Bitanecim sakin ya :( nelere göz yumulmuyorki ,kimin hakkı veriliyorki ,hangi insan hakkıyla yaptığı işin ,emeğinin, karşılığını dört dörtlük alıyor :cnfsd::cnfsd: Yanlış uygulamalar insanları felç bırakmalar, sorumsuz insanların Allah korkusu olmayan zavallıların işi Ama Ue-Gazi'nin dediği gibi kim denetliyorki .
Benim yaşadığım yerde bir postane var ne zaman gitsem benim önümde 150 den aşağı kişi olmuyor! 5 bankosu var ve postane memurları orta okul mezunu 40 yaş üstü insanlar klavyede bir harfi aramaları, bir işlemi yapmaları en az 15 dakika! öte yandan 23 yaş üstü üniversite ve yüksekokul mezunları kuryelik ve dağıtım yapıyorlar . Sordum masa başındaki kaytan bıyıklı amcama abi dedim sen nasıl işe girdin buraya bende burda çalışmak isterim diye Kızım dedi varmı tanıdığın yukarda ... Başka bişey söylemeye gerek yok üzülme sen meleğim :)
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Bende gördüm bu haberi dünya bu haberi konuşuyor.
 
dreamnurse

dreamnurse

Üye
vahşet, sorumsuzluk... nasıl ufacık ve savunmasız bi canlının hayatını tehlike altına atabilecek davranışları sergileyebiliyolar... o canlar onlara emanet edilmiş,anne babalar onlara güvenmiş... eğer ki herhangi bi sağlık görevlisine güvenilmicekse, kime güvencek insanlar... o bebeğe bişi olsa kim alcak sorumluluğu..? bunda hastane de suçludur, affedilemez... :@
Allah nasip ederse, ben zamanı gelince bebeğimizi halasına emanet etcem, içim rahat... :mahcup::)

merat etme cicim ben onu gözümden bile sakınırım minnacık yeğenim o benim...:)
 
Nazy

Nazy

Üye
dengesizlik düşüncesizlik
 
dreamnurse

dreamnurse

Üye
Bitanecim sakin ya :( nelere göz yumulmuyorki ,kimin hakkı veriliyorki ,hangi insan hakkıyla yaptığı işin ,emeğinin, karşılığını dört dörtlük alıyor :cnfsd::cnfsd: Yanlış uygulamalar insanları felç bırakmalar, sorumsuz insanların Allah korkusu olmayan zavallıların işi Ama Ue-Gazi'nin dediği gibi kim denetliyorki .
Benim yaşadığım yerde bir postane var ne zaman gitsem benim önümde 150 den aşağı kişi olmuyor! 5 bankosu var ve postane memurları orta okul mezunu 40 yaş üstü insanlar klavyede bir harfi aramaları, bir işlemi yapmaları en az 15 dakika! öte yandan 23 yaş üstü üniversite ve yüksekokul mezunları kuryelik ve dağıtım yapıyorlar . Sordum masa başındaki kaytan bıyıklı amcama abi dedim sen nasıl işe girdin buraya bende burda çalışmak isterim diye Kızım dedi varmı tanıdığın yukarda ... Başka bişey söylemeye gerek yok üzülme sen meleğim :)

haklısın denetleme kontrol çok önemli ve dediğin gibi kimse işini layığıyla yapmıyo ve yapanda değer görmüyoo :(
 
mervecan

mervecan

Üye
Gebersin pis kadınn o anne baba ne zorluklarla dünyaya getirio onu bu kadının yaptığına bak reklam için cebine koymuş alacan onu .................
 
c3r3n

c3r3n

Üye
Oyuncak sanmış herhalde... Sözüm ona bir de hemşire olacak.O bunu yaparsa başkaları ne yapmaz...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt