Hasarlı Arabayı Tamir Edip Satmak?

Sponsorlu Bağlantılar

Türk-X

Türk-X

Üye
    Konu Sahibi
Hasarlı Arabayı Tamir Edip Satmak?
Araba piyasasından pek anlamam. 2 gündür kafama takıldı, mesela piyasa değeri 35 bin olan arabayı hasarlı oldugu için 25 bine satıyorlar, yaklaşık 5-6 bin lira harcayıp arabayı düzeltirsek daha sonra satarak kar yapılabilir mi?
 
Son düzenleme:


EsEsLi26es

EsEsLi26es

Üye
Yapamazsın çünkü o hasarı alan arabanın piyasa değeri düşer zaten

He kar nasıl yaparsın cahil bir müşteri denk getirerek o da pek etik değil tabi
 
Alo_Azrail

Alo_Azrail

Üye
Usta sana en temiz yatırımı söyleyeyimmi.paranı gayrimenkula yatir.örnek 1 daire satın al kiraya ver köşede paran varsa çatır çatır kira alırsın kredi çekip aldıysan krediyi ödersin sana yük olmaz.bizim memlekette toki o yönden avantajlı 2+1 ler 30-50 bin tl ye gidiyor.
 
Rygebin

Rygebin

Üye
Araba piyasasından pek anlamam. 2 gündür kafama takıldı, mesela piyasa değeri 35 bin olan arabayı hasarlı oldugu için 25 bine satıyorlar, yaklaşık 5-6 bin lira harcayıp arabayı düzeltirsek daha sonra satarak kar yapılabilir mi?
Alıcılar uyanık olduğundan tamir izlerini fark edeceklerdi. Mesala satma boyası derler 1 ay sonra dökülmeye başlar iyi bir alıcı anlar bu tip şeyleri anlamasa bile kaza geçirdiği raporlandiğindan bunu alırken de fark edecektir. Tabi hasar konusu bu anlamdaysa.
 
Son düzenleme:
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
O tür araçlarn geneli hasar kayıtlıdır. 3 5 bin harcayarak aracı yaptırırsın tabi ama satarken normal ikinci el fiyatına zor satarsın. Hiç girme derim. :no:
 
  • Beğen
Tepkiler: Jus7ice ve kaankulahli
Jus7ice

Jus7ice

Üye
aynen bu aralar anneme araba bakıyoruz ve hasar raporundan dolayı ne kadar araba elediğimizin haddi hesabı yok çünkü alınca ne olacağı belli bir süre sonra araç dağılıyor sürekli tamirhane felan bence hiç girme :hmmm
 
Marco Laren

Marco Laren

Üye
Sakin bulasma derim.
 
Joker.

Joker.

Üye
Her ne kadar tamir etsende hasarlı araç gözüyle bakılıyor.Zarar etmekten başka bi işe yaramaz.
 


Üst Alt