Harun | Hoşgeldim :))

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Revengeful

Emekli Yönetici
harun sizden bir seni gördüm okadar
 

hrn_07

Üye
    Konu Sahibi
hoşbulduk
 

Necmati

Üye
hoşgeldin arkaaşım
iyi forumlar..
 

davud06

Üye
arkadaşlar ben e serisine yeni geçtim.
teknolojiyi secen ama 4 senedir bazı sebeplerden dolayı uzak kalan birisiyim. şimdi içinize girmek istiyorum ama çok çeyler değişmiş zorlanıyorum hatta henüz hiçbişey çözemedim. çünki 2 gün oldu telefonu alalı
beni böyle kabul ederseniz aranızdayım, yoksa ;( .... ))
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Binlerce paylaşımın yapıldığı hiç bir sorunun cevapsız kalmadığı bir foruma üye oldunuz,hoşgeldiniz
Sorununuzu,yukarıdaki arama butonundan e63 yazarak bulabilir veya sitemizin ;
Smartphone : Symbian


ve


Cep Telefonları Destek - Bilgiler

Bölümüne göz gezdirebilirsiniz.

 

tragedie

Emekli Yönetici
Harun kardeşim konuyu Yeni gördüm Kusura bakma hoş geldin
 

Revengeful

Emekli Yönetici
ne harunmuş kardeşim
 

hrn_07

Üye
    Konu Sahibi
eee hoşbuldukk
 

Perfect!

Üye
sende biraz geç açmışsın ama mert kadar değil en azından
hoşgeldin tekrar
 

hrn_07

Üye
    Konu Sahibi
sende biraz geç açmışsın ama mert kadar değil en azından
hoşgeldin tekrar

yok ben önceden kaydolmuştum da 1 mesajım yoktu ta ki geçenhaziran ayına kadar haziranda ben maxicepe başladım
 

Captain

Üye
hoşgeldin HARUN

--------------- Ekleme ---------------

ha bide harbiden ne harunmuş be
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...