Haber Harley-Davidson Windows Phone Platformunda!

Bay H

Üye
    Konu Sahibi
Harley-Davidson Windows Phone Platformunda!
Efsane motor üreticisi bir Windows Phone telefonun üzerinde kendisine yer buldu.

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız


New Generation Mobile IFA 2014 etkinliğinde tanıtılan Harley Davidson markalı cihaz tanıtıldı.

  • İşletim Sistemi: Windows Phone 8.1
  • Ekran: 5-inç 1280 x 720 çözünürlük
  • İşlemci: Qualcomm Snapdragon 1.2 GHz hızında çalışan dört çekirdekli işlemci
  • Dahili Hafıza: 8 / 16GB + microSD
  • RAM: 1 GB
  • Battery: 2,000 mAh
  • Boyutlar: 144 x 72 x 8.5 mm
  • Arka Kamera: 8 MP
  • Ön Kamera: 2 MP
  • Diğer Özellikler: GPS, Bluetooth 4.0, WiFi, accelerometer, ışık ve yakınlık sensörü

Cihazın Avrupa'da 249€ fiyat etiketiyle satışa sunulması bekleniyor.

Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: PureFood, papakudioflu, emz ve 3 diğerleri

sLeepLe

Üye
Haber için teşekkürler herkes telefon işine girmeye başladı
 

emz

Üye


Telgrafla gönderildi. [(L520) - ( İNADINA 512 MB RAM!! --> MS, NOKİA )]
 
Snapdragon 400 bu senenin modası

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 

PureFood

Üye
Abi yalnız Windows Phone baya yayılıyor, Sony ve LG de bomba patlatsa tam olacak..
 
1080 p ye o işlemci oyunlarda kötü performans verir bence, ama güzel telefon olmuş
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
1080 p ye o işlemci oyunlarda kötü performans verir bence, ama güzel telefon olmuş
1080 değil ekran 720p HD

Snapdragon 400 bu senenin modası

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
Dünya çapında üst seviye akıllı rçtelefon satışlarıyla pazar 150 milyon adede zor yaklaşırken Çin, Hindistan, Amerika gibi ülkelerdeki yerel küçük üreticilerin ürettiği düşük donanımlı ucuz cihazlarla pazar bir iki yılda 500 milyon adedi geçti.

Halen önümüzdeki kısa dönemde ilk defa akıllı telefonla tanışmayı bekleyen bir milyar insan varken ve bu pazarlarında gelişmemiş ya da gelişmekte olan ülkeler olduğunu düşünürsek Snapdragon 400 en ideal akıllı telefon chipseti oluyor.
 
Tepkiler: Aybin.Kilic ve PureFood
Harley Davidson fanatikleri bu cihaza hücum eder. Demedi demeyin.