haritalar konusunda bir bakarmısınız

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
efsane123

efsane123

Üye
    Konu Sahibi
haritalar konusunda bir bakarmısınız
arkadaşlar haritalara girdiğimde 50 kuruşum gidiyor.fakat bir kereliğine 50 kuruşum gidiyor ve gün boyu ücretsiz kullanabiliyorum haritaları.nedenini hayla çözemedim.telefonum anna yüklüyken böyle bir problemim yokdu tamamen ücretsizdi.belle yükledim böyle oldu.nedenini bilen var mı acaba.konumlama yöntemlerinde sadece tümleşik GPS seçili.
 


cardanadam

cardanadam

Üye
telrfonundaki haritalar silinmiş menü, ayarlar,uygulama ayarları, harita uygulamaları, genel, bağlantıyı çevrim dışı yap internete bağlanmaz
 
  • Beğen
Tepkiler: zorbaa
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
telrfonundaki haritalar silinmiş menü, ayarlar,uygulama ayarları, harita uygulamaları, genel, bağlantıyı çevrim dışı yap internete bağlanmaz
Şeref abimden farklı olarak şunlarıda yapabilirsin. Eğer internet kullanmıyorsan (paket yoksa);
Ayarlar/Uyg.Ayarları/Konumlama/Kon.Yöntemleri>Burada sadece Tümleşik GPS ve Wifi/Ağ işaretli (çeltikli) kalsın diğerlerinin işaretini kaldır.
Ama bak söylemedi deme bundan sonra GPS konum belirleme daha uzun sürer 5-10 dakika içinde yerini saptamış olur.
 
MAFİA.

MAFİA.

Üye
50 mb sonrası daha fazla gitmeye başlar. Gün boyunca 50 mb'a kadar 50krş. Ödersin Turkcell'de.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt