efsane123
Üye
haritalar konusunda bir bakarmısınız
arkadaşlar haritalara girdiğimde 50 kuruşum gidiyor.fakat bir kereliğine 50 kuruşum gidiyor ve gün boyu ücretsiz kullanabiliyorum haritaları.nedenini hayla çözemedim.telefonum anna yüklüyken böyle bir problemim yokdu tamamen ücretsizdi.belle yükledim böyle oldu.nedenini bilen var mı acaba.konumlama yöntemlerinde sadece tümleşik GPS seçili.
