Harika Windows Live Messenger Programı V 7.00(1)

    Konu Sahibi
Harika Windows Live Messenger Programı V 7.00(1)

Buyrun..


Geliştirici Arkadaşlardan Bunu Türkçeye Çevirmelerini Rica Ediyorum.. Canavar Gibi Çalışıyor..
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: tolgamsx, fero_evli, Miroğlu.80 ve 2 diğerleri

Tuba

Üye
Teşekkürler
 
Nokia 701 de çalışmıyor.açılıyor ama kişi listesinin tamamını göremiyorum.yani yukarı aşağı inmiyor.
 

hizan

Üye
teşekkürler.
 

hknadr

Üye
süpersin ya işimi gören ilk program
 

kadir42

Üye
messenger olsunda çincesini bile kullanırım tşk kardeşim ))
 
Nokia'nın kendi chat uygulamasıda güzel aslında.
 

noss_bar

Emekli Yönetici
nimbuzz rakipsiz benim için
 
Mesaj gitmeyince peş peşe tıkladım fazla mesaj oldu özür dilerim silemedim moderatör arkadaşlar silerlerse memnun olurum kusura bakmayın.
 
Şimdi yeni moda nimbuzz Tek taş la çok Kuş
 
hala teşekkür edenler var . Live messenger uygulaması hala çalışıyormu ki ? Onun yerine Skype gelmemişmiydi .
Ayrıca Nimbuzz kullanın tek programla çoğu hesabınızı açabilirsiniz