hareketli sms

essen

Üye
ilkler yine maxicep.com da helal olsun
 

rnvtn

Üye
sağ ol dostum
 

lyrex

Üye
keremerson ile akula kardeslerim:
tabiki olmaz bu program sizlerde
birninizi telefonu n70 öbürünün 6630 ve bunlarin ikiside s60v2 ama bu program s60v3 icin yani ikinizdede olmamasi normaldir! benede olmayacagini biliyorum...
ama proramin ne yapdigini hala anlayamadim
 

hmm :?sl?k:?sl?k
 

doucan

Üye
Şu msj işini yapmasanız daha iyi olurdu.
 

ms-dos

Üye
saol kardeşi paylaşımın için...
 

necobaba

Üye
emeğine saygı duyuyorum sağol